  • Data: 2020-02-27 10:30:37
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 22:59:14 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    ponad 20) - to na taki problem pomagało postawienie większej kuwety

    > Na razie najlepszy efekt dało postawienie 2 dość dużych "tac" o niskich
    > ściankach. Duża powierzchnia - niskie barierki. Teraz "nie trafia" tylko
    > czasem. Ale niestety nadal się zdarza. Zatłukłbym drania, gdyby nie był
    > taki ładny ( normalnie Garfield ).

    Hmmm, długowłosy?
    To jeszcze możę "wytunelowywać" na futerku.
    Są takie kuwety w kształcie przenoski - z pokrywką i wejściem od przodu.
    Od biedy można zrobić nawet ze starej przenoski, zwykle są składane z dwóch części
    góra-dół (choć ja pamiętam jeszcze wiklinowe - to były czasy...) - trzeba wyjąć
    zamknięcie oraz rozkręcić, żeby dawało się czyścić.

    Hmmm, tylko zastanawiam się, czy to coś da, bo skoro ścianki obniżyłeś i trochę
    pomogło, to dołożenie kopułki może sytuację pogorszyć - ale czasem radykalne
    działania przynoszą niespodziewaną poprawę.
    Żeby nie było tak bardzo NTG, to zaproponowałbym postawienie kamerki, żeby sprawdzić,
    czy wytunelowywuje, czy tyłka nie mieści, czy też nie zdąża wejść.