  • Data: 2015-10-14 17:09:32
    Temat: Re: Zatrzymać się, czy nie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mvjsm0$97q$...@u...news.interia.pl...
    ,75y,66.57h,68.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1svx9Lm8SV2gY20
    d_SdseVcA!2e0!7i13312!8i6656

    >Romanie, ja się podepnę.
    >Znak Stop (B-20)jest razem z krzyżem św. Andrzeja (G-4), czyli
    >dotyczy nakazu zatrzymania się przed przejazdem kolejowym.
    >Ale tam przejazdu kolejowego _nie_ma_ już od wielu lat. Tory
    >"zaorane".
    >Nie pytam o sens znaku, tylko o wykładnię: skoro znak nakazuje
    >zatrzymanie się przed nieistniejącym obiektem, to czy jest w tym
    >przypadku wiążący?

    Ja tam jednak widze, ze na jezdni tory sa. I jest linia zatrzymania.
    Nie widze czy jest brama w plocie, ale w hali jest.

    Jak kiedys beda chcieli wagon przestawic, i wyjada na jezdnie, to sie
    mozesz zdziwic :-)

    >Czasami podobnie jest w innych sytuacjach. Przykładowo, drogowcy coś
    >robią, postawią na statywie ograniczenie do 40, zrobią robotę i
    >znikną, a znak zapomną wziąć. Czy taki znak obowiązuje?

    A masz watpliwosci ?

    No chyba, zeby tak zaczac sprawdzac w zarzadzie drogi, jakim prawem on
    ustawiony i czy juz nie wygaslo to prawo.

    Poza tym w KW mamy "kto nie stosuje sie do znaku" a nie "do legalnie
    ustawionego znaku" :-)

    J.