  • 1. Data: 2015-10-10 21:04:31
    Temat: Zatrzymać się, czy nie?
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    Jak należy zachować się w tym miejscu:
    https://www.google.pl/maps/@52.2081372,19.5759968,3a
    ,75y,45.65h,76.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqBpsRoMLYd9eh
    PXathA6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    Dokładnie chodzi o skręcanie w prawo. Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

  • 2. Data: 2015-10-10 21:36:42
    Temat: Re: Zatrzymać się, czy nie?
    Od: <9...@2...213642.invalid> (Tom N)

    Jarek w

> [...]
    PXathA6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    > Dokładnie chodzi o skręcanie w prawo. Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

    § 21. 1. Znak B-20 ,,stop" oznacza:
    1) zakaz wjazdu na skrzy˝owanie bez zatrzymania si´
    przed droga z pierwsze?stwem,
    [...]
    2. Zatrzymanie powinno nastapiç w wyznaczonym
    w tym celu miejscu, a w razie jego braku -- w takim
    miejscu, w którym kierujacy mo˝e upewniç si´, ˝e nie
    utrudni ruchu na drodze z pierwsze?stwem.

    Do jazdy w lewo jest odpowiednia linia, do jazdy w prawo jest
    rozbiegówko-przystanek.

    Ja bym się policji tłumaczył, ze nie widzieli, gdzie się zatrzymałem, a
    ponieważ nie utrudnilem ruchu to znaczy, że wybrałem dobre miejsce...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-10-10 21:38:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarek,

    Saturday, October 10, 2015, 9:04:31 PM, you wrote:

> [...]
    PXathA6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    > Dokładnie chodzi o skręcanie w prawo. Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

    Jeśli stoją policjanci, to przed skrętem w prawo zatrzymaj się przy
    znaku stop. Jeśli nie, to się nie wygłupiaj.

    Dla jazdy prosto w bramę i skrętu w lewo namalowali linię
    bezwarunkowego zatrzymania.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-10-10 22:07:41
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    > Jeśli stoją policjanci, to przed skrętem w prawo zatrzymaj się przy
    > znaku stop. Jeśli nie, to się nie wygłupiaj.

    Teraz, gdy sporo jest nieoznakowanych, to można "w locie" nie wychwycić:(
    Żeby było ciekawiej, to można też skręcić w prawo kilka metrów wcześniej,
    zaraz za barem, pojechać równolegle do DK92 ok. 200 metrów i wyjechać bez
    rozbiegówki, ale i bez Stopu w dowolną stronę. Tam jest tyko "ustąp".

    > Dla jazdy prosto w bramę i skrętu w lewo namalowali linię
    > bezwarunkowego zatrzymania.

    Tego nie kwestionuję.

  • 5. Data: 2015-10-11 00:26:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-10 o 21:36, (Tom N) pisze:

    > Ja bym się policji tłumaczył, ze nie widzieli, gdzie się zatrzymałem, a
    > ponieważ nie utrudnilem ruchu to znaczy, że wybrałem dobre miejsce...

    Chciałbym zobaczyć miny tych policjantów :-)

  • 6. Data: 2015-10-11 02:14:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 10 Oct 2015 21:04:31 +0200, Jarek napisał(a):

> [...]
    PXathA6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    > Dokładnie chodzi o skręcanie w prawo. Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

    Zgodnie z prawem: zatrzymać się, ale konstrukcja tego skrzyżowania jest
    idiotyczna. Ewidentnie drogowcom chodziło o "stop" do jazdy wprost i w
    lewo, ale zrobienie tego jak trzeba wymagałoby przebudowy skrzyżowania i
    jest jak jest.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2015-10-11 13:19:00
    Od: wowa <w...@g...pl>

    On Sat, 10 Oct 2015 21:04:31 +0200
    "Jarek" <j...@j...pl> wrote:

    > Jak należy zachować się w tym miejscu:

    Wszystko zależy jaki stopień fantazji uzyskasz w tym barze :)
    Wojtek

  • 8. Data: 2015-10-11 21:27:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jarek wrote:

> [...]
    PXathA6Dw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    > Dokładnie chodzi o skręcanie w prawo. Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

    tak w ogóle to formalnie STOP jest tylko do skrętu w prawo :)
    <https://www.google.pl/maps/@52.2082482,19.5760567,3
    a,75y,128.99h,60.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9jN3mb3Z6IBs
    XdFfMrLbCg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-10-12 13:49:24
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.10.2015 o 21:04 Jarek <j...@j...pl> pisze:

    > Jest pas rozbiegowy i znak STOP.

    Na końcu rozbiegówki ;)

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2015-10-13 12:04:02
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 10 Oct 2015 22:07:41 +0200, "Jarek" <j...@j...pl> wrote:

    >Teraz, gdy sporo jest nieoznakowanych, to można "w locie" nie wychwycić:(

    Otóż to. Ostatnio znajomego wyhaczyli tutaj:

    https://www.google.pl/maps/@52.2030393,20.8763447,3a
    ,75y,66.57h,68.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1svx9Lm8SV2gY20
    d_SdseVcA!2e0!7i13312!8i6656

    Dwa tory donikąd. Ale znak STOP z obu stron. Nie przyjął mandatu,
    sprawa poszał do sądu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06