    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zbieraj Minuty w Play Fresh - haczyki?
    Date: Tue, 14 Apr 2009 15:42:34 +0200

    p...@g...com pisze:
    > W regulaminie promocji Play Fresh Zbieraj Minuty znajduje się zapis,
    > który wklejam:
    >
    > 4. Usługa ,,Zbieraj minuty w Play Fresh" jest nieaktywna w odniesieniu
    > do połączeń głosowych przychodzących od
    > przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 w
    > zakresie wykorzystywania Sieci
    > Telekomunikacyjnej P4 dla potrzeb świadczenia usług
    > telekomunikacyjnych pod własną marką lub hurtowej
    > odsprzedaSy usług P4, których lista znajduje się na www.playmobile.pl.
    >
    > Czy dobrze myślę, iż znaczy on, że zbierać minuty można będąc tylko
> [...]

    Nie sugerujesz chyba, że Plus podpisał z Playem umowę, na mocy której
    ten pierwszy korzysta z sieci tego drugiego? Jest dokładnie na odwrót.

    Zapis dotyczy sytuacji, kiedy to na sieci P4 powstanie wirtualny
    operator. Tak jak Avon mobile działa na orangu czy na jakimś innym
    "żywicielu". Wtedy połączenia z takiego wirtualnego operatora nie będą
    wchodziły w skład "zbieraj minuty".

    --
    Liwiusz