  • Data: 2019-05-22 23:27:28
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-22 19:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wez JF nie pierdol. Basen jest od plywania a nie moczenia sie i robienia sobie
    zdjec zeby przed takimi samymi matolami pochwalic sie "jestem na basenie". Ogolnie na
    basenach tragedia. Polowa to serdle z nadwaga wymagajaca leczenia. Niby ok ze sa na
    basenie. Ale oni siedza w malych basenikach z babelkami. Jak z nich wychodza to ida
    sie nazrec frytkami, ciastkami itp. 80% plywajacych to ludzie 50+. Mlodzi nie
    potrafia plywac. Grupy od 2 do kilku mlodych osob siedza po rogach, gadaja i robia
    sobie zdjecia. Zdaje sobie sprawe ze postep techniczny, nowe technologie itp
    spowodowaly zmiany w stylu zycia. Ale zeby nie potrafic plywac?

    A po co umieć pływać? Do czego to jest potrzebne? Tsunami nam jakieś
    grozi czy co?

    >O tym ze 99,99% mlodych mezczyzn nie potrafi strzelic z karabinu, tak zeby trafic, z
    litosci nie wspomne. Gdybym byl kilka lat mlodszy to bym do obrony terytorialnej sie
    zapisal. Znajomi sie zapisali. Mowia ze nie byli w stanie wymarzyc sobie wiekszej
    przygody na stare lata. Dwa dni na poligonie i im sie do domow wracac nie chce.
    Amunicji do wystrzelania tyle ile mozna udzwignac. Jak ide postrzelac to nigdy mniej
    niz stowke nie zostawilem. Do tego strzelam z ak47 z zablokowanym automatem. A oni
    jezdza fajnymi sprzetami po poligonie, strzelaja az im sie znudzi. Zarcie pierwsza
    klasa a wieczorem jakas flaszka tez sie znajdzie. Normalnie zyc nie umierac. Wyszlo
    ze jak by nas dzisiaj napadli niemcy to dziadki by bronili dzieci i wnukow a nie
    mlodzi mezczyzni zon dzieci i matek.

    No i po ...j strzelać z karabinu dzisiaj? Nikt na nas nie napadnie z
    karabinem tylko kupi. Mam do sąsiada strzelać? Rozumiem do policjanta
    albo do polityka, ale to zabronione i ich koledzy by nie przepuścili.