    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Date: Fri, 12 Aug 2011 00:11:24 +0200

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-94CC8A.16311511082011@newsfeed.o
    net.pl...

    > A ja wlasnie dzis odebralem kurtke m-ki Barbour (www.barbour.co.uk). Tez
    > ma rok gwarancji, a Krolowa i Karol padli ofiara marketingu. Idioci i
    > sekciarze.

    Coś jakby różniło kurtkę od telefonu - ile wydasz za naprawienie szwu? Jak
    się uprzesz sam naprawisz i będzie lepiej niż w oryginale. Ile kosztuje
    wymiana Retiny? Sam nie naprawisz. Kurtkę używasz w dość ekstremalnych
    warunkach (no wiesz, wiatr, woda, ciągłe zginanie, narażenie na mechaniczne
    uszkodzenia) więc nie dziwię się, że producent woli nie ryzykować z dłuższą
    niż rok gwarancją. A telefon? iPhone to nie Solid czy Sonim - generalnie o
    niego dbasz, by nie wystawiać go na wodę, czy ekstremalne temperatury, więc
    dla mnie roczna gwarancja to kolejny marketingowy chwyt - przecież co roku
    wypuszczana jest nowa generacja. Dla wielu użytkowników to wystarczający
    powód, by swojego iPho bez gwarancji pchnąć na eBayu...