eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-( › Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Date: Fri, 12 Aug 2011 15:31:33 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <j...@p...onet.pl>
    References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>
    <1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl> <8...@4...net>
    <j...@p...onet.pl>
    <1...@4...net>
    <T...@n...onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313181518 22199 99.135.95.10 (12 Aug 2011 20:38:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 20:38:38 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <T...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014727
    [ ukryj nagłówki ]

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-9233BF.19313112082011@newsfeed.o
    net.pl...
    > In article <1...@4...net>,
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Dnia Thu, 11 Aug 2011 17:12:38 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> > Odeszliśmy chyba nieco od głównego tematu... nie będę ciągnął.
    >> > Podsumujmy tylko tyle, że fakt że telefon ma 24 miesiące
    >> > gwarancji nie znaczy że jest koniecznie bardziej niezawodny
    >> > od takiego co ma 12 bo gwarancja i czas jej trwania ma
    >> > niewiele wspólnego z jakością towarów jakie się nią obejmuje.
    >>
    >> Jesli jednak towary sa kiepskie, to roznica dla klienta jest istotna.
    >>
    >> A jesli swietne .. to czemu producent nie daje dluzszej :-)
    >>
    > Tego wlasnie nie rozumiem.
    > Kolega kupil produkt autopodobny m-ki Dacia.
    > Z 5-letnia gwarancja. Co miesiac cos naprawia.

    Ten sam problem mają klienci Hyundai, Kia...

    > Dziwna sprawa ze takie Volvo daje gwarancje tylko na 4 lata.

    Dla Was jest to dziwne, a dla mnie nie jest.
    Klient "wie" jaką reputację ma Toyota jaką Honda a jaką Dacia.
    Toyotę i Hondę kupiłbym nawet gdy dadzą tylko rok gwarancji.
    Bo wiem że są to auta dobrze zaprojektowane i dobrze wykonane
    więc ryzyko awarii jest minimalnie małe.
    Klient znając reputację towaru kupi dobry towar nawet jeśli ma
    on małą gwarancję bo jeśli klient wierzy w to, że towar się nie
    psuje to czas gwarancji jest dla niego nieistotny, a co najmniej
    ma znikomą wartość.. W przypadku nierealnym, idealnym, gdybyśmy
    wiedzieli ze towar się nigdy nie zepsuje to po kija nam gwarancja?
    Ma wtedy zerową wartość. Oczywiście rzeczywiste towary mają
    zawsze jakieś tam ryzyko niezerowe awarii... a więc i gwarancja
    producenta ma niezerową wartość.

    Dlatego iPhone się sprzedają jak ciepłe bułeczki nawet z roczną
    gwarancją a inne gnioty mające 24 miesiące lub więcej i tak
    się nie sprzedają tak dobrze jak iFonki :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: