  • 11. Data: 2014-01-14 08:20:36
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Czy ktokolwiek spotkał się może z zeskanowanymi Radioelektronikami z lat
    > 60/70/80/90 ? Widzę pojednycze próby na necie, ale nie ma kompletnego
    > archiwum, lub przynajmniej kilkunastu numerów w jednym miejscu.
    >
    > Sam mam w domu dużo numerów z tamtych lat i czasem do nich wracam z
    > uwagi na klimat :D Było by miło miec je przeszukiwalne i pod myszką.
    >
    > Ba, mogłbym nawet sam je skanować OCRem, ale coś czuje że prawa
    > autorskie są ważniejsze niż sentymenty :/

    A ja miałem jeszcze 4 lata temu prawie wszystkie od 46r ;-)
    Najpierw tato kupował, potem ja... przestałem kilka lat temu,
    bo w sumie jak dla mnie już tam nic ciekawego nie było.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-01-15 13:59:46
    Od: Tomasz Ozon <z...@r...dziekuje.pl>

    Ja też bym chętnie pogrzebał w starociach :)

    pozdr

  • 13. Data: 2014-01-15 16:31:01
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-01-13 21:06, Marcin Perliński pisze:
    Mam to zarchiwizowane z dużą redundacnją (w kilku chmurach) i
    > mogę ewentualnie podrzucić na priva.

    Mógłbym też poprosić?

  • 14. Data: 2014-01-15 17:48:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    i ja i ja i ja!!!!!!

  • 15. Data: 2014-01-15 18:24:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Też się podpinam :)

    Adam

  • 16. Data: 2014-01-15 19:49:52
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

    Adam schrieb:
    > Też się podpinam :)

    Kolega Sebastian Biały robi właśnie upload na swoim serwerze (codziennie
    paczek przybywa; aktualnie dojechał do 1960 roku; zbiorek obejmuje
    1946-2009 bodajże). Adres jest mi (i jeszcze jednej osobie) znany, ale
    nie chciałbym się bez jego (= Sebastiana) wiedzy szarogęsić, więc
    proponuję poczekać na jego decyzję/zdanie; no i na dokończenie
    uploadowania.

  • 17. Data: 2014-01-15 21:12:04
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 15.01.2014 19:49, Marcin Perliński pisze:

> [...]
    > nie chciałbym się bez jego (= Sebastiana) wiedzy szarogęsić, więc
    > proponuję poczekać na jego decyzję/zdanie; no i na dokończenie

    Czy mógłbym tez prosić o mały uploadzik na ftp ? :-)

    host: control.slupsk.pl
    user: re
    pass: pełna nazwa czasopisma ciurkiem małymi literami :-)

    Z góry dzięki i pozdrawiam
    Grzegorz

  • 18. Data: 2014-01-15 21:15:33
    Od: Tomasz Ozon <z...@r...dziekuje.pl>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 13:59:46 +0100, Tomasz Ozon napisał(a):

    > Ja też bym chętnie pogrzebał w starociach :)

    W sumie to podać maila by sie przydało
    to_3
    na serwerq
    wp
    pl

    pozdr
    TO3

  • 19. Data: 2014-01-15 21:26:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    > Czy mógłbym tez prosić o mały uploadzik na ftp ? :-)
    > host: control.slupsk.pl
    > user: re
    > pass: pełna nazwa czasopisma ciurkiem małymi literami :-)

    Jeśli tylko uda mi się coś bezbłędnie zassać (a mam problemy wisząc na
    LTE), to mogę to na ftp odesłać. Tylko podpowiedz mi proszę jakiegoś
    klienta ftp potrafiącego automagicznie wysyłać w określonych godzinach
    - mam 40GB wolnego limitu nocnego a gonię na resztkach dziennego...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-01-15 21:34:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-01-15 21:15, Tomasz Ozon wrote:

    > W sumie to podać maila by sie przydało
    > to_3
    > na serwerq
    > wp
    > pl
    Oczekujesz, że ktoś to mejlem puści??? :-D