  • 51. Data: 2014-01-18 03:33:21
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

    ... oczywiście dopiero rano się tym zajmę, kiedy skorzystarz z nocnego
    transferu.

  • 52. Data: 2014-01-18 04:08:22
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Niestety ale zarówno z Turbobita jak i z FileFactory przerwało mi
    > transfery poniżej 30MB i nie potrafi ich wznowić :( Odpuszczam sobie
    > te źródła - szkoda bajtów. W tym miesiącu cienko z kasą i nie stać
    > mnie, żeby hienom zapłacić za "szybkie" połączenia.

    Jeśli ktoś mi udostępni archiwum to będę mógł wystawić do rozprzestrzenienia
    na dość szybkim serwerze.

    j.

  • 53. Data: 2014-01-18 07:25:48
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

    Jacek Radzikowski schrieb:

    > Jeśli ktoś mi udostępni archiwum to będę mógł wystawić do rozprzestrzenienia
    > na dość szybkim serwerze.
    >
    > j.

    Jak się z Tobą skontaktować?

  • 54. Data: 2014-01-18 09:02:25
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 18.01.2014 03:13, Marcin Perliński pisze:

    > OK, zaraz się tym zajmę. Może zająć 3-4 godziny przy jego serwerku, ale
    > będzie i od razu Ci linki zapodam (turbobitne oczywiście).
    >
    > Wysłałem Ci maila. Przeczytaj koniecznie, żeby Ci się ani złotówka z tej
    > opłaty nie zmarnowała.

    Witam Kolegów.
    Zastanawia mnie dlaczego od Romana tak wolno idzie upload. Pewnie jakieś
    "iskrzenie" na styku PlusGSM->TPSA, bo właśnie "teleportuję" plik
    1956.zip, który ktoś mi wrzucił na serwer 178.217.33.15 i transfer idzie
    z prędkością prawie 4Mb/s

    Hehe... Fajny jest rocznik '52

    Umasowienie ruchu radiotechnicznego
    naszym zadaniem w trzecim roku
    naszego PLANU SZEŚCIOLETNIEGO

    albo

    Bierzmy przykład z zaawansowanych radioamatorów radzieckich.

    tudzież

    Naśladujmy i wzorujmy się na przodującej technice Związku Radzieckiego

    ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 55. Data: 2014-01-18 11:39:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Saturday, January 18, 2014, 9:02:25 AM, you wrote:

    > Witam Kolegów.
    > Zastanawia mnie dlaczego od Romana tak wolno idzie upload. Pewnie jakieś
    > "iskrzenie" na styku PlusGSM->TPSA, bo właśnie "teleportuję" plik
    > 1956.zip,

    Chyba .7z - tylko go sprawdź, bo mi kilka razy przerwało...

    > który ktoś mi wrzucił na serwer 178.217.33.15 i transfer idzie
    > z prędkością prawie 4Mb/s

    Ale to idzie w drugą stronę...

    Na control.... w ogóle się wbić nie mogłem - chciałem równolegle słać
    na dwa i nic z tego.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2014-01-18 15:50:46
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die>

    Marcin Perliński wrote:

    > Jak się z Tobą skontaktować?

    Imię kropka nazwisko na gmailu

    j.

  • 57. Data: 2014-01-18 21:43:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

    > Hehe... Fajny jest rocznik '52
    >
    > Umasowienie ruchu radiotechnicznego
    > naszym zadaniem w trzecim roku
    > naszego PLANU SZEŚCIOLETNIEGO

    Ogłoszenie drobne (czerwiec, str. 13):

    F A C H O W E P O R A D Y
    -----------------------------
    ...dorabianie krótkich fal...

    najstarsza firma radiowa
    "ELEKTROLA"
    Inż. Jerzy Krzyżanowski
    Łódź, Piotrkowska 79
    rok założenia 1928

    Ciekawe jak długo pan inżynier czekał na
    wizytę panów z UB w sprawie Wolnej Europy.

    Jarek

    --
    W pięćdziesiątym już był dyrektorem
    ktoś donosem chciał kłodę pod nogi

  • 58. Data: 2014-01-18 22:47:34
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-01-2014 21:43, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ogłoszenie drobne (czerwiec, str. 13):
    >
    > F A C H O W E P O R A D Y
    > -----------------------------
    > ...dorabianie krótkich fal...
    >
    > najstarsza firma radiowa
    > "ELEKTROLA"
    > Inż. Jerzy Krzyżanowski
    > Łódź, Piotrkowska 79
    > rok założenia 1928
    >

    > Ciekawe jak długo pan inżynier czekał na
    > wizytę panów z UB w sprawie Wolnej Europy.
    >
    > Jarek

    Trzeba by popatrzyć w jakim okresie ukazywały się jego ogłoszenia.
    Zapewne krótko.
    K.

  • 59. Data: 2014-01-19 17:16:47
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik John Smith napisał:

    > Trzeba by popatrzyć w jakim okresie ukazywały się jego ogłoszenia.
    > Zapewne krótko.
    > K.

    Okres ukazywania się ogłoszenia nie jest aż taki ważny. Czasopisma były
    dość drogie i korzystano z nich głównie w czytelniach, chętnie
    zaglądając do poprzednich numerów. Ogłoszenia nie dezaktualizowały się
    tak szybko.
    Powiem tak - znając paranoję tamtych czasów, mogę przypuszczać, że było
    to uzgodnione z UB (typowa prowokacja) i frajerzy, którzy dadzą radio do
    przeróbki, trafiali od razu pod obserwację. Słowo klucz: cenzura. Rok
    1952 to już naprawdę sprawnie działajacy stalinowski system i szczyt
    paranoi. Wszystko było kontrolowane i bez stempelka nie poszło do druku.
    Zwłaszcza że pan inżynier miał niebezpieczne umiejętności i nikt go tak
    bez dozoru nie pozostawiał.
    Szukałem historii Polskiego Radia, zwracając szczególnie uwagę na
    częstotliwości uruchamianych stacji do 1956 roku. O ile nie było błędów,
    to działały stacje długo i średniofalowe. Krótkofalowych nie
    zlokalizowałem.
    Maciek

  • 60. Data: 2014-01-19 17:54:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 17:16:47 +0100, Maciek napisał(a):
> [...]
    > dość drogie i korzystano z nich głównie w czytelniach, chętnie
    > zaglądając do poprzednich numerów. Ogłoszenia nie dezaktualizowały się

    Ale wykonawca mogl zostac zdezaktualizowany.

    > Powiem tak - znając paranoję tamtych czasów, mogę przypuszczać, że było
    > to uzgodnione z UB (typowa prowokacja) i frajerzy, którzy dadzą radio do
    > przeróbki, trafiali od razu pod obserwację. Słowo klucz: cenzura. Rok

    Kto wie, mozesz miec racje.

> [...]
    > częstotliwości uruchamianych stacji do 1956 roku. O ile nie było błędów,
    > to działały stacje długo i średniofalowe. Krótkofalowych nie

    Tez mi sie jakos wydaje ze na krotkich falach nie nadawalismy.
    A od 1950 nadaje RWE.
    Z drugiej strony - krajowe odbiorniki juz z PRL krotkie fale mialy.

    Paranoja taka - jedni zaklocaja, inni produkuja ?

    J.