  • 61. Data: 2014-01-19 19:06:02
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    > Chyba .7z - tylko go sprawdź, bo mi kilka razy przerwało...
    > Ale to idzie w drugą stronę...
    > Na control.... w ogóle się wbić nie mogłem - chciałem równolegle słać
    > na dwa i nic z tego.

    Odpuściłem na roczniku 1960, jak średnia prędkość spadła do 81Bps.
    Słownie: osiemdziesiąt jeden bajtów na sekundę. Jeden MB do przodu,
    dwa do tyłu i tak co chwilę.

    Mam już komplet i mogę nocami wysyłać do kogoś, kto jest w stanie to
    przyjąć i cierpliwie będzie odbierał a nie wpuści od razu do
    pobierania.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2014-01-19 23:46:54
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

> [...]
    >
    > Mam już komplet i mogę nocami wysyłać do kogoś, kto jest w stanie to
    > przyjąć i cierpliwie będzie odbierał a nie wpuści od razu do

    Tu druga porcja 1966-1986, tradycyjnie RAR, bez haseł, 10% danych
    naprawczych:

    FF:

    http://www.filefactory.com/file/6a9occpzetb9/n/RA667
    0.part1.rar
    http://www.filefactory.com/file/1u8rkrh8x1hr/n/RA667
    0.part2.rar

    http://www.filefactory.com/file/pygvx6775x9/n/RE7174
    .rar

    http://www.filefactory.com/file/ryx7zgqxu69/n/RE7578
    .rar

    http://www.filefactory.com/file/2f72a0ew92vr/n/RE798
    2.rar

    http://www.filefactory.com/file/1vvbgypli36t/n/RE838
    6.part1.rar
    http://www.filefactory.com/file/3oa2mtefrr3/n/RE8386
    .part2.rar

    TB:

    http://turbobit.net/i9jdlvadprjy/RA6670.part1.rar.ht
    ml
    http://turbobit.net/lon7qhtghej6/RA6670.part2.rar.ht
    ml

    http://turbobit.net/m45b5ki4hgin/RE7174.rar.html

    http://turbobit.net/0ebc9k9g6d40/RE7578.rar.html

    http://turbobit.net/ehm9m72dpd4k/RE7982.rar.html

    http://turbobit.net/eb48y021luhy/RE8386.part1.rar.ht
    ml
    http://turbobit.net/3hwuuncog68b/RE8386.part2.rar.ht
    ml

  • 63. Data: 2014-01-20 00:19:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Sunday, January 19, 2014, 11:46:54 PM, you wrote:

    [...]

    > Tu druga porcja 1966-1986, tradycyjnie RAR, bez haseł, 10% danych
    > naprawczych:

    [...]

    > TB:
> [...]

    Turbobit kosztuje SMSem 23 PLN z drobnymi, ważne przez 5 dni. Mi się
    bardzo dobrze pobierało za pomocą FDM
    http://www.freedownloadmanager.org/ nawet po dziurawym LTE. W
    szczytach dobijało do 800KBps (6.5Mbps).

    Wszystkie paczki łącznie to ok. 17.5GB, po rozpakowaniu troszkę mniej.

    Pliki DJVU można przerobić do PDFa za pomocą darmowych programów -
    IrfanView http://www.irfanview.com/ + PDFCreator
    http://www.pdfforge.org/ jako drukarka. W efekcie wychodzą czytelne
    pliki MNIEJSZE od źródłowych.

    Jest drobny problem z rocznikami 2004 - 2006 - to są foldery
    zawierające pojedyncze strony. Z tego co widzę, są niekompletne :(
    Do łączenia pojedynczych stron w całe PDFy można wykorzystać darmowy
    http://sourceforge.net/projects/giospsm/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2014-01-20 17:02:11
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

    RoMan Mandziejewicz schrieb:

> [...]
    > zawierające pojedyncze strony. Z tego co widzę, są niekompletne :(
    > Do łączenia pojedynczych stron w całe PDFy można wykorzystać darmowy

    Dzięki za info o sofcie. Nie mam czym/jak teraz tego uzupełnić i poprawić.

    W mojej wczorajszej porcji uploadu na FileFactory był jeden krzywo
    remote-zassany plik (kilobajty zamiast ponad 900 MB --> nie zauważyłem,
    moja wina). Sprawa dotyczy RE7982.rar. Nowy poprawny adres:

    http://www.filefactory.com/file/7c3rljhndb03/n/RE798
    2.rar

    Kończę upload ostatniej trzeciej porcji (będzie jak poprzednio na
    FileFactory oraz Turbibucie). Powinno być dziś jeszcze. Mam już wszytko
    na TB i przesuwam "remotnie" na FF. Normalnie plik rzędu 700-900 MB
    przelatuje z serwera (TB) na serwer (FF) w granicach 1-5 minut (w
    zależności od stanu sieci). Z jednym mam jednak problem i muszę jeszcze
    chwilkę powalczyć.

  • 65. Data: 2014-01-20 17:18:18
    Od: Marcin Perliński <f...@a...pl>

    Oto ostatnia porcja 1987-2009, RAR, bez haseł, 10% danych naprawczych:

    FileFactory:

    http://www.filefactory.com/file/38729oxryx33/n/RE879
    0.part1.rar
    http://www.filefactory.com/file/3vsx9ldsps0h/n/RE879
    0.part2.rar

    http://www.filefactory.com/file/5rxfyuzkoozt/n/RE919
    4.rar

    http://www.filefactory.com/file/6z3khkn2x0qb/n/RE959
    8.part1.rar
    http://www.filefactory.com/file/4ljlh7ieetc5/n/RE959
    8.part2.rar

    http://www.filefactory.com/file/4edue500qjeh/n/RE990
    2.rar

    http://www.filefactory.com/file/10x2cdputav/n/RE0306
    .rar

    http://www.filefactory.com/file/x71uyoicycb/n/RE0709
    .part1.rar
    http://www.filefactory.com/file/5af4abtqmlhl/n/RE070
    9.part2.rar

    Turbobit:

    http://turbobit.net/zft7nrgm3cy4/RE8790.part1.rar.ht
    ml
    http://turbobit.net/2hqwhb7jzwvu/RE8790.part2.rar.ht
    ml

    http://turbobit.net/es5jhistpvdv/RE9194.rar.html

    http://turbobit.net/l77lr21fsrzi/RE9598.part1.rar.ht
    ml
    http://turbobit.net/43hx4wg4uwqo/RE9598.part2.rar.ht
    ml

    http://turbobit.net/9s1k7zuipdv2/RE9902.rar.html

    http://turbobit.net/ztw5ymhi93rw/RE0306.rar.html

    http://turbobit.net/p7yubvxu4mx2/RE0709.part1.rar.ht
    ml
    http://turbobit.net/cswjorrkazb6/RE0709.part2.rar.ht
    ml

    ----------------------

    Przypominam, że we wczorajszej (drugiej) porcji (1966-1986) w pliku
    7982.rar (dotyczy tylko FileFactory) był błąd i nowy poprawny plik jest
    pod adresem:

    http://www.filefactory.com/file/7c3rljhndb03/n/RE798
    2.rar

    Nie wykluczone, że już jutro powstanie/zacznie powstawać jeszcze jeden
    mirror na dość szybkim serwerze u Jacka Radzikowskiego.

  • 66. Data: 2014-01-20 19:13:11
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tez mi sie jakos wydaje ze na krotkich falach nie nadawalismy.
    > A od 1950 nadaje RWE.
    > Z drugiej strony - krajowe odbiorniki juz z PRL krotkie fale mialy.
    >
    > Paranoja taka - jedni zaklocaja, inni produkuja ?
    >

    > J.

    Hmmm... w sumie dziwne. Tak jak pisałem - najpierw sprawdziłem
    uruchamiane częstotliwości i zabrakło mi fal krótkich. Stąd wniosek o
    UB-eckich paluchach w tym ogłoszeniu. Teraz patrzę na historię produkcji
    radioodbiorników i widzę, że np. Pioniery miały DSK:
    http://oldradio.pl/pionier-modele.php
    Czyli przeróbka mogła być legalna. Może się myliłem ale mimo wszystko
    słuchanie na falach krótkich mogło w tym czasie dotyczyć tylko stacji
    zagranicznych. Domyślam się, że Radia Moskwa :-)
    Gdzieś czytałem, że w czasach III Rzeszy oddanie (przez Niemca)
    odbiornika do naprawy kończyło się wycinaniem nieprawomyślnych zakresów
    fal, na których nadawali wrogowie. Być może fabryczne odbiorniki w
    latach powojennych też miały pocięte zakresy? Ciekawe, może są jakieś
    materiały na ten temat?
    Maciek

  • 67. Data: 2014-01-20 19:34:53
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 20-01-2014 17:18, Marcin Perliński wrote:
    > Oto ostatnia porcja 1987-2009, RAR, bez haseł, 10% danych naprawczych:

    Niech Ci Bozia w tłustych dzieciach wynagrodzi, Dobry Człowieku.
    Nikt nie śpieszy z podziękowaniami, ja to zrobię.
    Za kawał dobrej roboty i własne poświęcenie, dziękuję Ci.
    K.

  • 68. Data: 2014-01-20 19:57:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >http://oldradio.pl/pionier-modele.php
    >Czyli przeróbka mogła być legalna. Może się myliłem ale mimo wszystko

    Mylic sie wcale nie musiales - swietne miejsce na wychwycenie
    nieprawomyslnych.

    Ale sytuacja nieco dziwi - z jednej strony zaklocamy, z drugiej -
    produkujemy odbiorniki.

    No chyba ze ich selektywnosc nie bardzo pozwalala na dobry odbior -
    zakres fal krotkich byl jeden czy dwa, a pasmo ogromne.

    A tak z trzeiej strony - co on przerabial ? Za niemca radia nie wolno
    bylo miec, pioniery wszystkie fale krotkie mialy ...

> [...]
    >zakresów fal, na których nadawali wrogowie. Być może fabryczne
    >odbiorniki w latach powojennych też miały pocięte zakresy?

    A on przywracal w poniemieckich odbiornikach ?

    J.

  • 69. Data: 2014-01-20 21:48:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Hmmm... w sumie dziwne. Tak jak pisałem - najpierw sprawdziłem
    > uruchamiane częstotliwości i zabrakło mi fal krótkich. Stąd wniosek
    > o UB-eckich paluchach w tym ogłoszeniu.

    Ja bym był ostrożny ze stawianiem takich zarzutów wobec konkretnej
    osoby. Ale powiedzmy, że zakład mógł być pod obserwacja bezpieki.

> [...]
    > słuchanie na falach krótkich mogło w tym czasie dotyczyć tylko stacji
    > zagranicznych. Domyślam się, że Radia Moskwa :-)

    Albo Radia Erewań.

    > Gdzieś czytałem, że w czasach III Rzeszy oddanie (przez Niemca)
    > odbiornika do naprawy kończyło się wycinaniem nieprawomyślnych
    > zakresów fal, na których nadawali wrogowie.

    A to niby jakim sposobem? I którzy wrogowie?

    > Być może fabryczne odbiorniki w latach powojennych też miały pocięte
    > zakresy? Ciekawe, może są jakieś materiały na ten temat?

    Nie, nie miały pociętych. Wręcz przeciwnie, te najtańsze miały jeden
    ciągły zakres fal krótkich, na przykład od 25 do 49 metrów. Jak radio
    trochę lepsze, to zakresy były dwa, czasem obejmujące jeszcze 19 metrów.
    Trzeba przy tym pamiętać, że na radiofonię przeznacono tylko kilka
    stosunkowo wąskich pasm (16, 19, 22, 25, 31, 41, 49 metrów). Między
    nimi było miejsce na łącznośc profesjonalną. Więc stacje były gęsto
    i przemieszane ze soba -- Wolna Europa, Radio Moskwa, Radio Tirana itd.
    Nie dało się zaznaczyć na skali, gdzie Wolna Europa albo Głos Ameryki
    nadaje, taki był ścisk. Tylko najlepsze radia miały poszczególne pasma
    rozciągnięte na całą skalę. I to były często radia produkcji radzieckiej
    -- tam było wiele takich miejsc, gdzie właściwie tylko na krótkich falach
    dało się coś złapać. Więc jedyny sposób, to było selektywne zakłócanie.

    Jarek

    PS
    Paranoja była swoją drogą. W tym samym mniej więcej czasie, kiedy ukazało
    się to ogłoszenie w "Radiu", w szkole średniej, do której chodziła moja
    mama, rozwiązano jedną klasę z powodu słuchania przez uczniów Wolnej
    Europy. Rzecz się działa w mieście Stalinogród (dzisiaj młodym trzeba
    tłumaczyć, że nie było to w Związku Radzieckim).

    --
    Głos tej Ameryki, co świat dolarem mierzy,
    Ameryki giełdziarzy, łgarzy i szalbierzy,

  • 70. Data: 2014-01-21 07:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:48:26 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ja bym był ostrożny ze stawianiem takich zarzutów wobec konkretnej
    > osoby. Ale powiedzmy, że zakład mógł być pod obserwacja bezpieki.

    pod obserwacja, albo przychodzili i zabierali ksiazke klientow, albo
    wlasciciel siedzialm a zaklad dalej dzialal.

    > A to niby jakim sposobem? I którzy wrogowie?

    Chyba tylko jeden - BBC. To i latwiej wyciac.

    J,