  • Data: 2010-10-05 20:16:54
    Temat: Re: Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 19:40, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja juz mam zamontowane - wyjezdzam za tydzien ;-)

    Sa tacy, co jeszcze nie zdjeli ;)

    > ATSDhttp://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676482,0,,wypadki_
    motocyklistow_piata_o...
    > gosc przeciskal sie w korku i niestety nie wyszlo...

    Wiekszosci sie udaje, niestety statystycznie to wciaz _my_, kierowcy
    samochodow powodujemy wiekszosc wypadkow ;P

    "Dotychczasowe statystyki za 2010 rok wyglądają trochę lepiej. Od
    stycznia do września doszło do 73 wypadków z udziałem motocyklistów -
    zginęło czterech, a 71 osób było rannych. Podobnie jak w 2009 r.
    kierowcy motorów spowodowali 20 z nich."

    --
    pozdrawiam
    amos