  • 1. Data: 2010-10-05 18:28:30
    Temat: Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676517,0,,fatalny_zbie
    g_okolicznosci__wypadek_przed_kamera,wiadomosc.html
    Jesień pełną gębą...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2010-10-05 19:35:55
    Temat: Re: Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Paź, 18:28, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676517,0,,fatalny_zbie
    g_okolicznosci__w...
    > Jesień pełną gębą...

    fatalnie, niektorym to nawet nie udaje sie zatrzymac na czerwonym,
    taki mroz:

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676398,0,,przejechal_n
    a_czerwonym_i_potracil_motocykliste,wiadomosc.html

    Czas na zimowki?

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-10-05 19:40:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    amos pisze:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676398,0,,przejechal_n
    a_czerwonym_i_potracil_motocykliste,wiadomosc.html
    > Czas na zimowki?

    Ja juz mam zamontowane - wyjezdzam za tydzien ;-)
    ATSD
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676482,0,,wypadki_moto
    cyklistow_piata_ofiara_w_tym_roku,wiadomosc.html
    gosc przeciskal sie w korku i niestety nie wyszlo...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-10-05 20:16:54
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Paź, 19:40, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja juz mam zamontowane - wyjezdzam za tydzien ;-)

    Sa tacy, co jeszcze nie zdjeli ;)

    > ATSDhttp://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676482,0,,wypadki_
    motocyklistow_piata_o...
    > gosc przeciskal sie w korku i niestety nie wyszlo...

    Wiekszosci sie udaje, niestety statystycznie to wciaz _my_, kierowcy
    samochodow powodujemy wiekszosc wypadkow ;P

    "Dotychczasowe statystyki za 2010 rok wyglądają trochę lepiej. Od
    stycznia do września doszło do 73 wypadków z udziałem motocyklistów -
    zginęło czterech, a 71 osób było rannych. Podobnie jak w 2009 r.
    kierowcy motorów spowodowali 20 z nich."

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 5. Data: 2010-10-05 23:02:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Oct 2010 18:28:30 +0200, DoQ wrote:
    >http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676517,0,,fatalny_zbi
    eg_okolicznosci__wypadek_przed_kamera,wiadomosc.html
    >Jesień pełną gębą...

    Gdzie ten samochod w ktory rzekomo wjechal pug ?

    J.

  • 6. Data: 2010-10-06 09:02:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 18:28:30 +0200, DoQ napisał(a):

    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676517,0,,fatalny_zbie
    g_okolicznosci__wypadek_przed_kamera,wiadomosc.html
    > Jesień pełną gębą...

    Już 7 września kierowca samochodu rozjechał rowerzystę praktycznie z
    premedytacją skręcając na podwójnej ciągłej. Linka nie dam, bo nie umiem
    znaleźć (może nie ma materiału prasowego?), ale w programie "Stop
    drogówka" z 3 października było pokazane. Uwaga - nie dla delikatesów!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-10-06 11:21:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 5 Paź, 23:02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    eg_okolicznosci__w...

    > Gdzie ten samochod w ktory rzekomo wjechal pug ?

    Tez mi to wyglada na ustawione...
    Ale dzwieki maja wmontowane dosyc wiarygodne.

  • 8. Data: 2010-10-06 13:17:57
    Od: Przemekkk <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-05 23:02, J.F. pisze:
    ..

    > Gdzie ten samochod w ktory rzekomo wjechal pug ?
    >
    > J.

    W jaki samochod?
    Uderzyl w motocykliste!

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2010-10-06 14:55:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 13:17:57 +0200, Przemekkk napisał(a):

    > W jaki samochod?
    > Uderzyl w motocykliste!

    Czytaj uważnie. Pug wjechał w auto, w puga wjechał motocykl.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138