    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Zimówki - tylko nie bijcie :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 27 Sep 2010 10:37:49 GMT

    begin J.F.

    > No nie wiem .. jak cie lod zaskoczy, to zimowki chyba nie pomoga. Snieg
    > raczej nie zaskakuje, ale mokry zakret znow moze zaskoczyc, nawet przy
    > umiarkowanej predkosci :-)

    To są jakieś mity, może i na litym lodzie jak na lodowisku nie byłoby
    różnicy, ale takie na drogach występuje rzadko albo wcale. Na tym co
    można spotkać na drogach zimą jednak zimówki zapewniają lepszą trakcje.
    Im warunki są gorsze tym różnica pomiędzy letnimi większa na korzyść
    zimówek.

    --
    ignorance is bliss