  • 1. Data: 2010-09-26 22:42:56
    Temat: Zimówki - tylko nie bijcie :)
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie
    Barum?) czy kupić używki (dobremu znajomemu zostały po sprzedaży auta)
    fulda montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15
    używane to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.
    pozdro
    MB

  • 2. Data: 2010-09-26 23:02:47
    Temat: Re: Zimówki - tylko nie bijcie :)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane
    > to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

    Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo
    kupiłem już ze starymi.
    Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jakoś przetrwałem reszte
    zimy, choć momentami było "ciekawie"
    Obecnie jeździłem na SAVA Eskimo i świetnie dawały rady u mnie w podgórskich
    rejonach gdzie pług wyjeżdza, jak jest pół metra śniegu na ulicy.

    Teraz znowu będą kupowane Savy, bo nie widze nic lepszego w tej cenie na
    takie warunki.
    Na Dębicy Passio się przejechałem (raczej przeslizgałem) więc sobie wszelkie
    produkty Dębicy odpuszczam do końca moich dni ze względu na traumatyczne
    przeżycia ;) także nie wypowiem się.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-09-26 23:14:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2010 23:02:47 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    >zimy, choć momentami było "ciekawie"
    >Obecnie jeździłem na SAVA Eskimo i świetnie dawały rady u mnie w podgórskich

    Ale co - sprzedajesz po sezonie czy do piwnicy i za pol roku zakladasz
    .. uzywane ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-09-26 23:16:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2010 22:42:56 +0200, Marcin Jan wrote:
    >Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2

    Jak na snieg, to kupic.

    >(lub inne w tej cenie Barum?)

    Barum mi podpadl :-P
    Niby w Czechach sniegu duzo i powinny byc dobre .. ale musi doplacic,
    zebym zechcial sprawdzic :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-09-26 23:30:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo
    > kupiłem już ze starymi.
    > Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jakoś przetrwałem reszte
    > zimy, choć momentami było "ciekawie"

    Ciekawe, ciekawe - takie wypociny czyta sie najlepiej :)

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-09-26 23:38:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak na snieg, to kupic.

    Zima+Polska=śnieg.
    Przynajmniej potencjalnie.

    I przed tą możliwością ma zabezpieczyć kupno zimówek.
    Więc nie zaczynaj z opowieściami o innej treści.

  • 7. Data: 2010-09-27 00:01:09
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane
    > to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

    Tak na szybko, osobiscie ja Baruma to juz dziekuje, nie chce.
    A jak szukasz w tej kategorii cenowej, to szybko w wyszukiwarke i proponuje
    alternatywe w postaci, Marangoni, Sava i widze ze jakis Viking jest to
    akurat osobiste to to bym polecal.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-09-27 00:11:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2010 23:38:59 +0200, Cavallino wrote:
    >Zima+Polska=śnieg.
    >Przynajmniej potencjalnie.
    >I przed tą możliwością ma zabezpieczyć kupno zimówek.
    >Więc nie zaczynaj z opowieściami o innej treści.

    Na sniegu je widzialem w akcji i moge polecic.

    Ale zima w Polsce tez np mokre drogi, a wtedy byly opinie ze
    niewyrabiaja. Choc w sumie to kolega nie narzekal na nie i na mokrym.

    J.

  • 9. Data: 2010-09-27 09:02:02
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?)

    Uzywek na Twoim miejscu nie kupilbym. Mialem juz troche "tanich gum" w tym
    uzywki i z obserwacji widze ze po ok. 4 latach guma w takich oponach traci
    juz swoje wlasciwosci. Wyzszej klasy zimowych nie mialem wiec nie wiem jak
    jest.
    Barumow nie znam. Jezdzilem na Frigo 1 teraz na Frigo 2 - styl jazdy
    normalny/dynamiczny. Bralbym je w ciemno, do normalnej jazdy sa jak
    najbardziej ok. Przyczepnosc na sniegu bardzo dobra.
    Wedlug mnie Frigo 2 wzgledem poprzednika lepiej wypada na asfalcie i na
    mokrym (moze przez to ze sa prawie nowe, zobaczymy za 2 lata co bedzie;).
    Jak nie bylem zadowolony z letnich wynalazkow Debicy tak z zimowych jestem i
    moge polecic.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 10. Data: 2010-09-27 10:44:19
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane
    > to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

    Zdecydowanie nowe. Raz że masz gwarancję i pewnośc że nie będzie żadnego
    bicia, bąbli, ściągania itp a dwa że testy opon robi sie zawsze na nowych
    gumach więc może sie okazać że nawet opona z niższej półki będzie lepsza
    jako nowa niż opona z wyższej ale już zużyta. Zwłaszcza może to mieć
    znaczenie dla opon zimowych gdzie wysokośc bieznika jest istotna. Trzecia
    sprawa to to że na oponach używanych krócej pojeździsz.