  • Data: 2012-10-25 20:29:34
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: <4...@6...202934.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    qnick w
    <news:k69pmd$66b$2@usenet.news.interia.pl>:

    > Najwyżej Ci Policja zatrzyma ten dowód.

    A najniżej? Bo policjant nie będzie miał podstaw do zatrzymania DR, pomimo,
    że Ty wystawiłeś "negatywne zaświadczenie". DR jest ważny, pojazd sprawny.
    Dałeś sie wpuścić w znaczenie słowa "mogę" i założyłeś, że mi nie wolno pod
    groźba "kary" jeździć pojazdem, który u ciebie badań nie przeszedł, ale
    tylko na tyle, ze mi DR nie zatrzymałeś

    --
    'Tom N'