  • Data: 2018-12-23 19:36:28
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W wiekszości francuzy, przeważnie 5-6 lat, do przebiegu 250-300kkm.
    > Rekordzista, reno grand scenic 1.9dci zrobił u mnie prawie 370kkm zanim
    > go sprzedałem.
    > Dwa ostatnie, które jeszcze mam to Kia.

    No to nie znajduję wytłumaczenia. Po ok 180k w Daewoo Nubira miałem ze 4
    wymiany tłumika. Teściowa jeżdżąca duuuużo mniej miała Matiza - i to
    samo. W ciągu 10 lat może ze 1-2x wymianę robiła. Rura była taka, że
    gdyby młotkiem stuknąć, to rozsypałaby się w proch. Fragmentami była
    sztukowana. Podobnie w Maździe 323GTI - no ale tam panowały wysokie
    temperatury spalin więc pewnie inna śpiewka.

    Ale chwila... może jest w tym schemat. Miałeś same diesle? Bo ja miałem
    same benzynowe z wyjątkiem ostatniego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek