    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Sun, 23 Dec 2018 21:35:15 +0100
    <1...@g...com>
    <pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pv9c0b$34j$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2018-12-23 o 18:28, Kris pisze:

    > Chcesz samochód z dobrym wyposażeniem a kupisz(1) merca
    > Sam Sobie przeczysz
    > (1)

    No tak, to faktycznie kwestia interpretacji. Niektórzy mogą mieć na
    myśli basen kąpielowy (to nie jest żart).

    > Napisałem 'kupisz" bo jak widac po Twoich postach w tym watku decyzja już zapadła.
    > Tylko pewnie dziwisz się dlaczego nikt nie popiera Twojego wyboru a wręcz
    przeciwnie- odradzają Tobie;)

    O rany... Ty znów nie w temacie. Decyzja zapadła w wątku otwierającym
    lecz w rozmowie Sczygieł nakierował mnie na Lexusa. Więc wstępnie
    podjęta decyzja została zawieszona. Tak więc znów głupoty gadasz.

    Ponadto zauważ, że odradzają lecz nie uzasadniają empiryczną wiedzą
    serwisu samochodowego. Dlatego pytałem mechaników o zdanie. Odradzanie
    na zasadzie nie kupuj bo będą koszty jest o kant tyłka rozbić. Nie
    dostałem informacji co konkretnie w tym modelu jest nietrwałe, co
    najczęściej się naprawia w nim. Sam więcej punktów niepewności zapodałem
    niż otrzymałem odpowiedzi. Więc tym bardziej nie operuj dziwacznymi
    wnioskami.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek