  • 1. Data: 2011-08-20 20:40:37
    Temat: Znajdzie mi ktos dane technizcne Cagiva Freccia C12 125ccm
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Może ktos mi podaćdane techniczne tego motocykla Cagiva Freccia
    C12R pojemnosc 125ccm bo jak patrzalem to pisze ze ma 7 biegow :O a to
    chyba nie mozliwe :D i pisze ze ma dwa cylindry a jakos ja mam ! ;D Pomoze
    ktos ? :)

  • 2. Data: 2011-08-20 23:04:51
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 232 roku bieżącego, wojtas1991 zeznał(a) jak następuje:

    > ... patrzalem to pisze ze ma 7 biegow...
    > ... i pisze ze ma dwa cylindry a jakos ja mam...

    A można po polsku?

    widać.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-08-21 17:22:47
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

    > Dnia 232 roku bieżącego, wojtas1991 zeznał(a) jak następuje:

    > A można po polsku?

    > widać.

    Przepraszam za nie wyrazny tekst. Bo gdy patrzalem na dane techniczne to
    pisalo ze cagiva freccia C12R ma 7 biegow. i Ze ma dwa cylindry. a Model
    C10R ma 6 biegow. i te motory sa o pojemnosci 125ccm. I mi sie cos nie
    chce wierzyc ze ma 7 biegow.

  • 4. Data: 2011-08-21 18:22:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-21 19:22, wojtas1991 pisze:
> [...]
    > pisalo ze cagiva freccia C12R ma 7 biegow. i Ze ma dwa cylindry. a Model
    > C10R ma 6 biegow. i te motory sa o pojemnosci 125ccm. I mi sie cos nie

    To uwierz. Bo akurat Freccia C12R to byl pierwszy motocykl z 7 biegami.
    Ale cylinder ma jeden.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2011-08-21 22:40:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 21 Aug 2011 20:22:43 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > To uwierz. Bo akurat Freccia C12R to byl pierwszy motocykl z 7 biegami.

    Ale drogowy? :)

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2011-08-21 22:59:18
    Od: wojtas1991 <w_pawlak1991@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczunapisal

    > To uwierz. Bo akurat Freccia C12R to byl pierwszy motocykl z 7 biegami.
    > Ale cylinder ma jeden.

    Dzieki

  • 7. Data: 2011-08-22 07:22:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-22 00:40, Robert Rędziak pisze:

    > Ale drogowy? :)

    Nie, pelnomorski.

  • 8. Data: 2011-08-29 15:16:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Aug 2011 09:22:08 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > Nie, pelnomorski.

    No to przebijam: Suzuki RT62. 1962 rok. I jeszcze dodam RK67.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2011-08-29 17:43:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-29 17:16, Robert Rędziak pisze:

    > No to przebijam: Suzuki RT62. 1962 rok. I jeszcze dodam RK67.

    Widze ze potrzebowales calego tygodnia aby wygrzebac to z zakamarkow
    internetu ?

  • 10. Data: 2011-08-31 12:42:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 29 Aug 2011 19:43:06 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > Widze ze potrzebowales calego tygodnia aby wygrzebac to z zakamarkow
    > internetu ?

    Oczywiście. Czekałem na wolny slot.

    r.