  • Data: 2013-10-07 08:17:02
    Temat: Re: Znakowanie samochodu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > złodzieje potrafią sobie poradzić z takimi badziewiami...
    o ile wiedza gdzie szukać. Drugie zastosowanie- wiem gdzie jest auto
    które prowadzi ktoś z rodziny, bez wykonywania telefonów - dojechałaś?
    > po pierwsze musi być zamontowane w miejscu gdzie będzie w stanie
    > odbierać sygnały (bardzo słabe) z satelitów GPS.
    na kokpicie, pod obudową licznika. w większości aut tam jest kupa miejsca

    > mam grube wątpliwości co do tego czy takie coś może być sensowne za tę
    > kasę.
    i słusznie. jak już pisałem na YT ludzie testują badziewia i okazuje się
    że albo wcale nie działa albo niema tam gpsu i działa na zasadzie
    lokalizacji po nadajnikach gsm. a to bez sensu jest....

    > Może kolega kogutek kupi i zrecenzuje popierając sie dowodami w postaci
    > filmów i wydruków.
    Raczej kupi, ja też raczej kupię, ale jedyne działające które jest
    opisane w wątku z przed paru dni to TK102. niestety drogie. droższe niż
    komórka z androidem której pękł ekran...

    ToMasz