  • 1. Data: 2013-10-06 02:19:18
    Temat: Re: Znakowanie samochodu
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 marca 2004 11:26:08 UTC+1 użytkownik Pawel napisał:
    > Podjąłem decyzję o znakowaiu samochodu. Chodzi o znakowanie na szybach i
    > światłach. Właśnie rozmawiałem z gościem który się tym zajmuje. Mam dwie
    > opcje do wyboru: znakowanie numerem rej. lub numerem nadwozia. Samochodem
    > zamierzam jeszcze długo jeździć więc skałaniam się do znakowania numerem
    > rej. W zasadzie wg mnie w przypadku kradzieży i tak potencjalny nabywca nie
    > zwraca uwagi na części ozakowane nr nadwozia... Fachman też mi radzi nr rej.
    > A co o tym wy myślicie? Czy komuś buchneli oznakowany samochód?
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Na Allegro 50 złotych kosztuje pudełko co SMSami podaje swoją pozycję.

  • 2. Data: 2013-10-06 14:46:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.10.2013 02:19, k...@g...com pisze:

    > Na Allegro 50 złotych kosztuje pudełko co SMSami podaje swoją pozycję.

    znasz kogoś kto używa(w polsce)? Można mieć na stałe zasilane w aucie?
    Recenzja jakaś w sieci?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-10-06 16:00:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-06 14:46, Użytkownik ToMasz napisał:

    > znasz kogoś kto używa(w polsce)? Można mieć na stałe zasilane w aucie?
    > Recenzja jakaś w sieci?

    Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem którego na coś takiego namówiono.
    Urządzenie kilkaset złotych, montaż też, razem wyszło ponad tysiąc.
    Do tego karta sim i stały abonament miesięczny.
    Ale przy samochodzie za czterysta tysięcy dobrze zrobił, bo jak
    ukradną to wynajmie firmę ochroniarską która pojazd odbije.
    Na policję nie liczył bym za bardzo (chyba ze jesteś posłem
    czy znanym politykiem).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-10-06 16:04:40
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 14:46:44 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > znasz kogoś kto używa(w polsce)? Można mieć na stałe zasilane w aucie?
    >
    > Recenzja jakaś w sieci?
    >

    > ToMasz

    Nie znam. Sam jestem ciekawy jak to działa. Zasilanie 12V, typowo samochodowe.
    Poczytaj opis na allegro. Link do podobnego znajdziesz na elektronice w temacie o
    śledzeniu kota.

  • 5. Data: 2013-10-06 16:14:37
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 16:00:38 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    >
    > ukradną to wynajmie firmę ochroniarską która pojazd odbije.
    >
    > Na policję nie liczył bym za bardzo (chyba ze jesteś posłem

    Słusznie zauważyłeś ze to było kiedyś. Teraz jest inaczej. Wiele sieci daje SMSy
    darmo, przynajmniej tak się chwali w reklamach. Abonamentu nie trzeba kupować.W
    kioskach z papierosami można za 5 złotych kupić kartę ważną rok. Ale ręki nie dam
    sobie obciąć za 5 zyli bo dawno nie kupowałem. Mogły stanieć. Widzisz jeszcze jakieś
    przeciwwskazania? Czy tylko auto za 400 tysięcy warto zabezpieczyć? Dla kogoś kogo
    stać na auto za 2 tysiące jest ona tyle samo warte co dla innego za 400 tysięcy.
    Według mnie nawet do takiego taniego samochodu może być komuś warto założyć taką
    czarną skrzynkę.

  • 6. Data: 2013-10-06 17:38:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Nie znam. Sam jestem ciekawy jak to działa. Zasilanie 12V, typowo samochodowe.
    Poczytaj opis na allegro. Link do podobnego znajdziesz na elektronice w temacie o
    śledzeniu kota.

    ja znalazłem takie coś w chinach za 40zł. można nawet na to
    zatelefonować i podsłuchiwać. ja bym takie coś zainstalował w każdym
    aucie. pytanie jednak pozostaje. czy to urządzenie czasami działa, czy
    też po podłączeniu do ładowania na stałe będzie stabilnie, bez resetu
    funkcjonowało rok.

    ToMasz
    ps
    Poszukam o kotach, kiedy to było?

  • 7. Data: 2013-10-06 18:43:29
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 17:38:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > aucie. pytanie jednak pozostaje. czy to urządzenie czasami działa, czy
    >
    > też po podłączeniu do ładowania na stałe będzie stabilnie, bez resetu

    W kotach to link okazał się przydatny.
    http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-antykradziezowy
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html
    Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie Mógłbym kłamać, ale nie o to chodzi. Ten z linku
    65 złotych z przesyłką. Jestem bardzo ciekawy jak to działa. Piszesz że masz kilka
    samochodów i byś chętnie zainstalował. Może kup sztukę i przetestuj. Jest kilka dni
    na zwrot. Jeśli by się do niczego nie nadawało to zwrócę Ci połowę kosztów przesyłki.
    Ale w ten sposób że 5 zyli wpłacę na jakąś organizację dobroczynną, jaką sobie
    zawinszujesz. A zdjęcie przekazu zamieszczę w necie i dam do niego link. Może i inni
    tez by chcieli się podłączyć pod taki test? W opisie jest że wystarczy podłączyć
    zasilanie i zaczyna pracować. Pobór prądu w czasie czuwania 0,2mA. To kurna na
    zasilaniu awaryjnym ze dwie baterie od pilota połączone równolegle by wystarczyły.

  • 8. Data: 2013-10-06 19:48:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W kotach to link okazał się przydatny.
    > http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-antykradziezowy
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html
    Nie mam swojego auta, ale korzystam.... z takiego jednego. niemniej
    jednak żona też nim jeździ, i czasem przydało by się ją wyśledzić :)

    Tak czy inaczej, tego lokalizatora jest parę wersji. opis pozostawia
    wiele do życzenia. Zastanawiam się czy nie wykorzystać w roli
    lokalizatora telefonu GSM - jest bardziej znanym i pewnym urządzeniem.
    TAk czy siak, coś w tej materii na pewno zdziałam i opiszę. Co do poboru
    prądu to 2mA służy do podtrzymania działającej elektroniki, natomiast
    samo urządzenie będzie co jakiś czas łączyć się z BTSami, i na bank
    pociągnie więcej prądu. co jaki czas? nie wiem.... co godzinę?
    Znowu opis jest nie jasny, ale dla mnie lepiej by było żeby "lokalizator
    gps" na smsa albo dzwonek odpowiadał godzinną transmisją po gprs - karta
    z orange free na rok to 10zł, a lokalizację będe miał na mapie, a nie
    koordynaty smsem.... Już to widzę jak samochód miał wypadek, a jam
    koordynaty i wklepuje te cyferki na ekranie telefonu z androidem...

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-10-06 20:13:29
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 19:48:43 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > koordynaty smsem.... Już to widzę jak samochód miał wypadek, a jam
    >
    > koordynaty i wklepuje te cyferki na ekranie telefonu z androidem...

    Takie urządzenie potraktować, według mnie, należy jako wyrzucone pieniądze. najlepiej
    jak się nigdy nie przyda. Nikogo nie mam zamiaru śledzić. Ale jak zadzwoni do mnie
    mój samochód ze właśnie jedzie, a ja mam kluczyki w kieszeni. To już się takie
    pudełko przydało. Kiedyś można było samochód ukraść i od razu go rozbierać. Teraz
    trzeba go ustawić na kwarantanne na kilka dni. Bo może takie cuś mieć zainstalowane.
    I w przeciągu krótkiego czasu może się nie da dojść gdzie zamontowane i wyłączyć.

  • 10. Data: 2013-10-06 20:52:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Takie urządzenie potraktować, według mnie, należy jako wyrzucone pieniądze.
    jakbyś wywróżył, bo na YT jest pełno filmików o "fake" gps tracker i o
    niedziałających wcale urządzeniach. ten polak z kielc ma bardzo dużo
    negatywów. on wygląda na pośrednika - stąd opisy przedmiotów lakoniczne.
    u niego napewno nie kupię. wolę się pobawić telefonem który i tak mam,
    jedynie soft muszę zdobyć.
    ToMasz