  • Data: 2016-11-16 15:49:25
    Temat: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F." napisał:
    >Dlatego, że ma za małą moc.

    A jakiej mocy trzeba do usmazenia 1 mm szesciennego plastiku ?

    > A co z 2N3055? Tranzystor w ukladzie mocy WN to musi być dedykowany
    > wysokonapięciowy i szybki. Typu np. BU 208. Z całą pewnościę nie
    > tranzystor przeznaczony do stopni mocy audio.

    No to wyprodukuje nie 20kV, ale 10kV - myslisz, ze nie wystarczy do
    zaiskrzenia ?

    Poza tym - widzialem kiedys 14 calowy telewizor marki Vela (203?)
    samorobka, gdzie ktos wsadzil KD503, i dzialalo.
    To jest w miare odpowiednik 3055 - 150W, 20A, 80V, 2MHz.

    Prawde mowiac, to mnie troche dziwilo jakim cudem dzialalo, te 80V to
    troche malo ... ale obraz byl poprawny.

    J.