  • Data: 2018-03-21 13:52:37
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ab1f362$0$996$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-03-21 o 06:34, Shrek pisze:

    >Jak widać po części przyznajesz mi rację a po części nadal nie
    >rozumiesz że PROSTO to jest drugi zjazd i przed rondem nie robię nic
    >w stosunku do drugiego zjazdu.

    A jak zjazdow jest 5 czy 6, a ty skrecasz w drugi w prawo ?

    >Ale dalej możesz się czepiać że jak jedziesz po łuku to jedziesz
    >prosto bo w PoRD jest tak napisane.

    A jest ?
    Tym niemniej nikt nie miga na zakrecie drogi, a przeciez zmienia
    kierunek ruchu, wiec powinien.

    >Co złego może wyniknąć z mrugania w lewo oprócz debilnego tu
    >twierdzenia że się w jedzie pod prąd bo na to już nie mam siły ;-)

    Na rondzie o wiekszej ilosci pasow ... jedziesz prosto, czy pas
    zmieniasz ?

    Na tych skrzyzowaniach ulic dwujezdniowych oznakowanych jako ronda -
    proponujesz jadac prosto migac w lewo ?
    Czy w prawo, bo przeciez zjazd.

    P.S. koledzy ze Szczecina - pomozcie - chodzi mi po glowie, ze tam
    gdzies bylo "rondo" zlozone z 5 prostych ulic.
    Ktos po prostu stare uliczki przeznaczyl do ruchu jednostronnego i
    znaki postawil.

    Ale teraz na googlu znalezc nie potrafie.
    A moze to nie byl Szczecin ?

    J.