  • Data: 2018-03-22 19:25:26
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-21 o 23:54, Tomasz Stiller pisze:

    > Fajnie by było, jak byś następnym razem odnosił się do tego, co napisałem
    > a nie do swojego wrażenia :)

    W miejscu gdzie odniosłem się do tego co piszesz robisz uniki, nie
    odpowiadasz i kasujesz w cytatach.
    Skoro byłeś łaskaw napisać że "Otóż właśnie znaczy, że nie wolno."
    to w dalszym ciągu proszę o wskazanie jaki przepis twierdzi
    że nie wolno migać lewym kierunkiem przed rondem?

    > Tak? Jak to odczytujesz? Ilością mignięć? Czasem migania? Zdradź mi
    > proszę tajemnicę.

    Pisałem już, ale skoro dyskutant tępy i dopytuje o ilość mignięć to
    powtórzę: "Że chce zjechać trzecim lub czwartym zjazdem."

    > Co więcej, na rondo zawsze wjeżdżamy w prawo. Dlatego nie wolno migać w
    > lewo przed rondem.

    Wolno.
    Już dwa razy prosiłem o podanie przepisu z którego wynika że nie wolno.
    I nie doczekałem się odpowiedzi a tylko usuwałeś to pytanie w cytatach.

    > Miganie w lewo stojąc przed rondem literalnie informuje innych o tym, że
    > chcesz wjechać pod prąd. Dla nikogo nie niesie żadnej użytecznej
    > informacji.

    Tylko idiotów którzy zakładają ze ktoś miga aby poinformować że pojedzie
    pod prąd. Ile takich przypadków spotkałeś w porównaniu z migającymi
    w lewo a jadącymi zgodnie z przepisami łaskawie nie spytam.
    Bo i tak się nie doczekał bym odpowiedzi.