  • Data: 2013-03-21 13:30:32
    Temat: Re: Znowu zima zaskoczyła... kierowców ciężarówek
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-21 10:43, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał

    > A gdzie niby mają zakładać te łańcuchy? Wiesz ile to trwa?
    > Gdyby zaczęli to robić na obwodnicy korek byłby do samej autostrady.
    > Wystarczy jeden zepsuty samochód osobowy na poboczu i
    > już jest korek na 5 km...
    > Zaraz za Osową powinien w takim razie powstać potężny parking
    > gdzie te łańcuchy by zakładano - myślisz że powstanie?
    > Wiosna jest od dzisiaj, a poza tym mamy globalne ocieplenie.
    > Problem sam się rozwiąże :)

    Wiesz, możemy się spierać o sposób rozwiązania problemu. Jednak nie
    możemy udawać, że problem nie istnieje. Co roku ktoś bez mózgu zatyka
    obwodnicę i miasto cierpi. Do tej pory nigdy nikt takiemu pacanowi nic
    nie zrobił. Ot - "taki urok".

    Ja nie mówię, że trzeba zmuszać do łańcuchów. Mówię tylko tak:
    zablokowałeś obwodnicę - płać ogromny mandat. Niech kierowca sam
    zdecyduje, czy chce próbować przejechać nieprzygotowanym samochodem, czy
    woli gdzieś poczekać, albo przejechać inną drogą.

    --
    MN