eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie › Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
  • Data: 2019-09-28 22:45:58
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasada ograniczonego zaufania jest jedna z podstawowych jakie ludzie powinni
    stosowac w zyciu.

    Zasada ograniczonego zaufania nie ustala pierwszeństwa na zasadzie gry w
    tchórza. Pieszy na przejściu ma pierwszeństwo, i wbrew twoim idiotycznym
    wywodom sytuacja gdzie samochód ma się zatrzymać jest jak najbardziej
    legalna. Samochód powiedzmy 100 metrów jadący 72km/h - wystarczy żeby
    się zatrzymać, w 100 metrów przejeżdza w 5 sekund. Za mało żeby pieszy
    przeszedł, wystarczająco żeby na jednie wszedł nie łamiąc żadnego
    przepisu. Masz zasrany obowiązek go w takiej sytuacji przepuścić a nie
    gardłować, że "łon nie ma prawa".

    > Jest ona bezposrednio zwiazana z instynktem samozachowawczym.

    To jest inna inszość, powodowana przez podobnych tobie kretynów, że
    droga zmienia się w strefę wojny.

    Obowiazuje rowniez na drodze i dotyczy wszystkich. Jak skazuja kierowcow
    to oni musieli zrobic cos wiecej niz rozjechac pieszych.
    Najprawdopodobniej nie zastosowali zasady ograniczonego zaufania i
    obowiazujacych przepisow.

    Na przykład nie ustąpili pierwszeńswa pieszemu znajdującemu się na
    pasach. Na prawdę mam nadzieję, że ktoś cię sfilmuje i wyśle. Ja tobie
    podobnych kretynów na koncie mam dwóch. Przyszło pismo, że wbrew twoim
    radom mandat przyjęli, więc nie było konieczności zeznawania. Widać w
    praktyce cwaniakom twojego pokroju rura mięknie.

    --
    Shrek