  • 1. Data: 2019-09-27 21:32:19
    Temat: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    jak się wmówi ludziom że mają prawie bezwzględne pierwszeństwo na pasach
    (wiem że mają ale nie bezwzględne) i że odbije się to na liczbie
    wypadków z pieszymi.
    I mamy tego żniwo:
    "Statystyki są alarmujące. Polskie drogi są jednymi z
    najniebezpieczniejszych w Europie. W wypadkach drogowych w Unii
    Europejskiej ginie średnio 49 osób na milion mieszkańców. W Polsce - aż
    74! Jesteśmy na 4. miejscu od końca w tej niechlubnej statystyce. Ale
    już na ostatnim, gdy weźmiemy pod uwagę liczbę ofiar na milion
    kilometrów przejechanych przez samochody. Szczególnie źle wypadamy,
    jeśli chodzi o pieszych zabitych na przejściach. To polska specyfika:
    liczba zabitych na pasach pieszych rośnie, zamiast maleć! "

    ale na tym kapitał próbują zbić miejskie oszołomy i zaostrzyć przepisy.
    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cor
    az-wiecej-pieszych-ginie-na-drogach-niezbedna-zmiana
    -przepisow/g3wfr2r

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-09-27 21:43:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-27 21:32, Janusz wrote:
> [...]
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cor
    az-wiecej-pieszych-ginie-na-drogach-niezbedna-zmiana

    Wczoraj mnie jakieś głupie babsko chciało zatrzymać przed przejściem.
    Przejechałem, wysiadłem i pouczyłem dosadnie. Ale głupie było ....
    szkoda gadać.

  • 3. Data: 2019-09-27 22:04:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sygnal Ci przerdzewial?

  • 4. Data: 2019-09-27 22:55:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Nie o to chodzi. Była święcie przekonana, że ja mam się przed przejściem
    zatrzymać.

  • 5. Data: 2019-09-27 23:32:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ja wiem ze duzo kretynow sadzi ze maja pierwszenstwo na pasach. Telewizja
    zamieszala im gowno co maja w glowach i nie wytlumaczysz ze jest inaczej.
    Rozwiazaniem bylo by jak interweniowala by policja. Ale to najwieksze nygusy pod
    sloncem. Strasz miejska tez by sie mogla wykazac. Kiedys przy mnie na czerwonym
    palant wlazl na jezdnie tak ze samochody hamowaly. Dwoch strasznikow co stali na
    chodniku i to widzieli odwrocili puste ryje zeby nie widziec. W Lodzi jest ulica
    Piotrkowska. Bardzo szerokie chodniki. Na odcinku kilku kilometrow moga nia jezdzic
    tylko rowery, riksze, elektryczne skutery i oczywiscie jacys co maja identyfikatory
    albo sa sluzbami. Nie ma tam strefy pieszego czy jak to sie nazywa. A te piesze kurwy
    laza wzdloz w poprzek, po skosie, jak by mogli to do gory i do dolu by lazili po
    jezdni. Na jezdni spory ruch rowerow, hulajnog. Do tego jest kilka ulic z normalnym
    ruchem przecinajacych Piotrkowska. Na nich jest hardkor bo piesze kurwy za nic maja
    czerwone jak im sie swieci. Teraz jezdze masterem robiacym za osobowy to te barany
    czuja troche respektu jak zatrobie. Ale jak jezdzilem cienkim to trabienie nie
    przynosilo zadnego efektu.

  • 6. Data: 2019-09-28 00:08:57
    Od: j...@j...org

    On Friday, September 27, 2019 at 9:32:23 PM UTC+2, Janusz wrote:
> [...]
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cor
    az-wiecej-pieszych-ginie-na-drogach-niezbedna-zmiana

    Cześć Janusz! Ty z tych, którzy cegłę zamiast mózgu mają? Dziś kolejny raz w tym
    tygodniu widziałem idiotę, który wziął się za wyprzedzanie auta przepuszczającego
    pieszych na pasach - może to byłeś ty?

  • 7. Data: 2019-09-28 01:11:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-28 00:08, j...@j...org wrote:

> [...]
    tygodniu widziałem idiotę, który wziął się za wyprzedzanie auta przepuszczającego

    Prawą Cię wyprzedzał?

  • 8. Data: 2019-09-28 07:05:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-09-2019 o 00:08, j...@j...org pisze:

    az-wiecej-pieszych-ginie-na-drogach-niezbedna-zmiana
    -przepisow/g3wfr2r

    > Cześć Janusz! Ty z tych, którzy cegłę zamiast mózgu mają?

    PLONK

  • 9. Data: 2019-09-28 08:18:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 21:43, kk pisze:

    > Wczoraj mnie jakieś głupie babsko chciało zatrzymać przed przejściem.
    > Przejechałem, wysiadłem i pouczyłem dosadnie. Ale głupie było ....
    > szkoda gadać.

    Mam nadzieję, ze ktoś cie nagra i podpierdoli. Z tym że pewnie dalej cię
    to niczego nie nauczy i będziesz uważał, że oprócz pieszego winni są
    nagrywający i policjanci, tylko nie ty.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-09-28 09:15:12
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Cześć Janusz! Ty z tych, którzy cegłę zamiast mózgu mają? Dziś kolejny raz w tym
    tygodniu widziałem idiotę, który wziął się za wyprzedzanie auta przepuszczającego
    pieszych na pasach - może to byłeś ty?

    to jest trochę podobny przypadek: czy dwie seksowne skąpo ubrane
    panienki mogą się po nocy szlajać po "ciemnej" dzielnicy. Jasne że mogą,
    ale same sie proszą o kłopoty. tak samo - pieszy ma pierwszeństwo na
    przejściu, niech ma nawet przed przejściem, ale gdy wlezie pod koła -
    sam sobie szkodzi. Czy ktoś słyszał o mandacie wystawionym pieszym
    którzy (mając lub nie) pierwszeństwo wleźli pod koła?

    ToMasz