  • 41. Data: 2012-12-22 18:23:18
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:

    > Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie
    > mało wskazywał?

    Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
    rade, tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

    --
    venioo

  • 42. Data: 2012-12-22 18:24:07
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-12-22 16:13, Tomasz Pyra pisze:

    > Inna sprawa że (wg. różnych szacunków) na przyszly rok w planie budżetu
    > jest wystawienie kilkadziesiąt razy więcej mandatów niż zapłacono w tym
    > roku.
    >
    > Więc teoretycznie ci co płacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planów
    > będą musieli płacić raz w miesiącu żeby wypełnić plan pana Tuska dotyczący
    > dochodu z mandatów na 2013 r.

    Plan jest planem, a wykonanie planu to zupelnie inna sprawa.

    --
    venioo

  • 43. Data: 2012-12-22 18:44:45
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-22 14:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Proponuje namówić Owsiaka na ściepę dla Rostkowkiego i może ten pojebany
    > absurdalny teatr się skończy. Tylko czy ludzie będą hojni, to już inna
    > sprawa.

    Ja bym proponował Owsiakowi nie pompować kasy w coś co źle działa.
    Może ruszyłby głową i swoim "autorytetem" przestawił trochę w mózgach
    włodarzom żeby dostrzegli złą organizację w leczeniu raka. W kontekście
    tegorocznego ukłonu w stronę seniorów. Byłoby więcej pożytku a mniej
    igrzysk.

  • 44. Data: 2012-12-22 18:58:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ja ponad 10 lat temu pół roku jeździłem bez prawka. Nie jeździłem w tym
    > czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
    > wylotówka czy nie, 50 to 50 jechałem.

    czyli wracamy do punktu wyjścia. Jeździć się przepisowo bez mandatów da,
    ale koledzy mają trudności z opanowaniem własnego organizmu? Jak wam się
    jakaś kobieta na ulicy podoba... potraficie się jakoś opanować?

    > Na kamerze mam full filmów z takich ich wojaży z co najmniej +20 +30 i
    > więcej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrętu w prawo, radiola bez
    > kogutów kierunek w lewo i myk myk LOL
    no to przestań marudzić tylko napisz nam ile mandatów dostali. JAk moja
    żona zapłaciła za pozostawienie auta na zakazie którego nie było,
    dostała mandat. 2 miesiące później 2 strażników którzy jej wypisali też
    dostali mandaty. U mojej żony to była tylko kwestia czasu. wszystko
    zgodnie z literą prawa.
    > Ale jak wiadomo, ograniczenia są dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
    > się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w
    > imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.
    NIE!!!!! Pomyślcie na litość Boską. czy Wasze stosunki z sąsiadem coś
    ogranicza? ktoś je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach?
    NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden
    kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo. Przede
    wszystkim kierowcy będą płacić mandaty, z których będzie utrzymywał się
    również rząd, ale w pierwszej kolejności, szpitale w których leczy się
    tych którzy nie chcą pracować, szkoły, gdzie dzieci muszą siedzieć a nie
    uczyć się i zus, który płaci ok 500USD emerytury naszym
    rodzicom/dziadkom, pomimo że odkładali na emeryturę mniej niż 1USD.

    Dopóki się to nie zmieni, będziemy LEmingami, których się doi z każdej
    strony. Przerwać to może chęć wzięcia na swoje plecki większej
    odpowiedzialności, a to przeciętnemu Polakowi nie grozi....

    ToMasz

  • 45. Data: 2012-12-22 19:08:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 18:24:07 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Plan jest planem, a wykonanie planu to zupelnie inna sprawa.

    Z tymi planami to jakoś tak jest że jak polityk mówi że będą obniżki, to
    mówi. A jak mówi że będą podwyżki, to będą :)

    Też nie wierzę żeby te plany miały szanse powodzenia, bo to jest takie
    urzędnicze myślenie, że jak postawi się 30x więcej fotoradarów, to wpłynie
    30x więcej pieniędzy do kasy. Pokazuje przy okazji jak mało inteligentni
    ludzie nami rządzą.

  • 46. Data: 2012-12-22 20:06:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-22 18:58, ToMasz pisze:

    > czyli wracamy do punktu wyjścia. Jeździć się przepisowo bez mandatów da,
    > ale koledzy mają trudności z opanowaniem własnego organizmu?

    Nie dopisałem w tej mojej wypowiedzi, że mało tego że miałem stresa z
    powodu tego że jeździłem wolniej od wszystkich to jeszcze taką jazdą
    stwarzałem wiele niebezpiecznych sytuacji.

    Ale wiesz, wracaj Ty na swoją planetę i nie zaprzątaj sobie przyziemnymi
    sprawami głowy, bo i tak tego nie zajarzysz.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 47. Data: 2012-12-22 20:54:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

    > Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

    To pikuś.

    Ja po latach "posuchy" dostałem 3 mandaty w 10 minut. W tym dwa ze
    straży fotoradarowej, trzeci od policji na suszarkę.

    Na szczęście dwa od tyłu (64 i 65 km/h na 50 w jakiejś pustej wsi w
    piękne słoneczne przedpołudnie) więc oczywiście sprawę umorzyli. Trzeci
    był suszarką 72 na 50 tuż za tablicą "początek miejscowości",
    pogadaliśmy jak człowiek z człowiekiem, wyjaśniłem, że skoro na
    motocyklu miałem 72 to jest to ewidentny dowód że hamowałem i to ostro -
    skończyło się na pouczeniu.

    --
    MN

  • 48. Data: 2012-12-23 00:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Ale najlepsze w tym gównie jest to, że sami gliniarze, SM i ci co to o
    > tym decydują i ustawiają ile i gdzie się ma jeździć, nie przestrzegają
    > tego nagminnie.

    co najlepiej pokazuje, że nikt nie wierzy w ograniczenia.

> [...]
    > się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w
    > imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.

    dziwię się, że nie wyślesz tego do jakiegos tvn czy coś podobnego.
    Na policję zapewne nie ma co, bo okaze się, że twoje filmy niczego nie
    dowodzą.

  • 49. Data: 2012-12-23 00:56:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden
    > kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo.

    Dlaczego stosujesz demagogię?
    My tu o limitach predkości, a ty o wyprzedzaniu na pasach prowadzącym do
    potrącenia. No chyba, że masz na myśli tę kierowniczkę, co to po proschach
    była?

  • 50. Data: 2012-12-23 10:59:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *szufla* napisał(-a):

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,
    Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.htm

    To kupuję:

    "Tak a propos - wiecie, kto to jest pirat na morzu? Czy to ten, kto
    pływa szybciej niż inni, czy ten, kto czai się na morzu na inne
    jednostki pływające w celu złupienia ich? Jeżeli jeszcze dodam, że wielu
    piratów działało za pozwoleniem, a nawet na polecenie swoich rządów, to
    odpowiedzcie mi teraz państwo, kogo się powinno nazywać "piratem
    drogowym"? Podobne jest nawet to, że piraci nie przejmowali się zanadto
    prawem, podobnie jak ci, którzy zamierzają nas karać, nawet nie
    przedstawiając jedynego dowodu winy, jakim jest zdjęcie."

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675