  • 81. Data: 2012-12-26 20:16:14
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-23 00:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > co najlepiej pokazuje, że nikt nie wierzy w ograniczenia.

    Ograniczenia prędkości powstawały długo przed wprowadzeniem urządzeń do
    pomiaru prędkości przez milicję. A powstawały tak.

    Na odcinku od x do y są wypadki, więc robimy ograniczenie do np. z
    80km/h na 60km/h. Tylko że nikt nie wnikał że 80-90% tych wypadków
    powstawało z dużo mniejszą prędkością niż 60km/h i że to nie prędkość
    była przyczyną tych wypadków.
    To pokutuje do dzisiaj, pomimo że drogi i auta mamy leprze niż 40
    lat temu, żadna partia tego nie zmieni, wręcz odwrotnie, jeszcze
    zwiększa te ograniczenia, ponieważ w erze zajebistych fotoradarów
    czerpie się z tego
    zajebiste zyski.

    > dziwię się, że nie wyślesz tego do jakiegos tvn czy coś podobnego.
    > Na policję zapewne nie ma co, bo okaze się, że twoje filmy niczego
    > nie dowodzą.

    A co tu wysyłać. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby była z gps lub
    bym się spiął i nagrania były by i na to co na liczniku i to co a
    zwłaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobił :)
    Świata byś tym ujawnieniem nie naprawił.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 82. Data: 2012-12-26 20:34:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-22 18:44, z pisze:

    > Ja bym proponował Owsiakowi nie pompować kasy w coś co źle działa.

    Gro szpitali nie stać na eksploatacje zakupionej bardzo drogiej
    aparatury. Nie stać ich na środki eksploatacyjne, nie stać ich na etaty
    dla lekarzy i ich szkolenie w jej obsłudze.
    Więc pompuje kasę w coś co z założenia źle działa.

    > Może ruszyłby głową i swoim "autorytetem" przestawił trochę w mózgach
    > włodarzom żeby dostrzegli złą organizację w leczeniu raka. W
    > kontekście tegorocznego ukłonu w stronę seniorów. Byłoby więcej
    > pożytku a mniej igrzysk.

    Ja znam tylko jeden ukłon w stronę seniorów.
    Utrzymywanie seniorów przy życiu jest sprzeczne z interesem wiodącej
    partii tego kraju.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 83. Data: 2012-12-27 11:55:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zwłaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobił :)
    > Świata byś tym ujawnieniem nie naprawił.

    To potem nie narzekaj.
    BTw boisz się, że cię rozpoznają? W jaki sposób?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 84. Data: 2012-12-27 13:15:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 11:55, Budzik pisze:

    > To potem nie narzekaj.
    > BTw boisz się, że cię rozpoznają? W jaki sposób?

    Ja raczej nie narzekam, bo świadom jestem systemu i reguł w nim
    panujących.
    A to czy mnie rozpoznają? Zawsze można powiedzieć że film nagrany w
    taksówce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy
    doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodzą do przepisów i jak
    jeżdżą.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 85. Data: 2012-12-27 18:37:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > taksówce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy
    > doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodzą do przepisów i jak

    i tak i nie.
    W ogólnopolskiej TV raczej czegośtakiego nie widziałem, a zakłądam, że będą
    chętni to pokazać.
    Co ci szkodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 86. Data: 2012-12-27 19:33:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 18:37, Budzik pisze:
    > i tak i nie.
    > W ogólnopolskiej TV raczej czegośtakiego nie widziałem, a zakłądam, że będą
    > chętni to pokazać.
    > Co ci szkodzi?
    To że na głównych drogach o kilku pasach z 50tką peletony aut jeżdżą non
    stop 65-80 a w śród nich radiowozy bez sygnałów, to częsty i normalny
    widok.
    A wątpię by jeden z głównych ścieków informacyjnych, ot tak, pojechał po
    aparacie władzy jak po "łysej kobyle" która w przyszłym roku ma ściągnąć
    z mandatów ciężką kasę.
    Na takie materiały jest odpowiedni czas. Np. gdy maja usprawiedliwić się
    na temat wydatków na ogólnie mówiąc "czarne skrzynki" do radiowozów by
    n.p. funkcjonariuszy trzymać mocniej za jaja i by nie walili po rogach
    chlebodawców.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 87. Data: 2012-12-27 23:01:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > i tak i nie.
    > W ogólnopolskiej TV raczej czegośtakiego nie widziałem, a zakłądam, że
    > będą
    > chętni to pokazać.

    Jak był dzień bezpieczeństwa ruchu drogowego to w TVN pokazali jak
    policjanci wracają do bazy. Myślę, że gdyby naprawdę media były
    zainteresowane to by zamontowały radiozowozom rejestratory by pokazać
    wszystkie dokładnie wykroczenia.

  • 88. Data: 2012-12-27 23:02:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > na temat wydatków na ogólnie mówiąc "czarne skrzynki" do radiowozów by
    > n.p. funkcjonariuszy trzymać mocniej za jaja i by nie walili po rogach

    Oni całą dobę są na służbie to i powinni całą dobę ich śledzić, więc nie
    tylko w radiowozach

    Marzenia :-)

  • 89. Data: 2012-12-29 12:40:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To że na głównych drogach o kilku pasach z 50tką peletony aut jeżdżą
    > non stop 65-80 a w śród nich radiowozy bez sygnałów, to częsty i
    > normalny widok.

    To zależy 50/65 pewnie nikt nie będzie chciał pokazywać.
    Ale 50/80 i to np. w terenie zabudowanym to dlaczego nie.
    Byś chociaż na YT wrzucił :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 90. Data: 2012-12-29 16:37:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-29 12:40, Budzik pisze:
    > Byś chociaż na YT wrzucił :)
    Już mówiłem. Kamera bez gps więc nie widać prędkości z jaką się jedzie.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/