  • 21. Data: 2022-01-31 17:56:39
    Temat: Re: Żywe czy cyfrowe?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 31 stycznia 2022 o 09:24:50 UTC-6 jureq napisał(a):

    > Wy się śmiejcie, ale kolega na początku lat 90-tych, sprowadzał z USiech
    > używane oscyloskopy, ewentualnie naprawiał i sprzedawał. I po pierwszych
    > paru reklamacjach od klientów wszystkie następne rozkręcał i naprawdę
    > uważnie przeglądał. I bardzo często znajdował w nich podsuszone ale żywe
    > pluskwy. Oni tam tam mają w domach tego pełno.
    >
    > PS
    > Przypomnę jeszcze stare hasło reklamowe warszawskich fińskich domków:
    > Domki drewniane, pluskwy murowane.

    Dobrze prawisz wasc.
    Dodam ze to tak naprawde nie chodzi o material a o szpary.

    Mialem dom murowany ale nieco wiekowy, beton tam byl lany na jakies kamulce, zuzel,
    piach.
    Zwierzaki sobie pod wym betonem lazily i jak szpare znalazly to potem w
    pomieszczeniach biegaly.

    I male i duze pajaki i jakies rybiki i myszy sie trafialy okazjonalnie w pokojach.
    Myslalem ze to taki urok wsiokowego zycia ale jak wyremontowalem sciany i podlogi,
    kladac nowe tynki, lejac uczciwa wylewke to sie wizyty kritersow skonczyly.

    Mieszkalem tez w domkach drewnianych. I mimo ze drewniane to jednak dosyc szczelne. I
    kritersow nie ma. I nawet nie ma sladow zeby podgryzaly cos aby wejsc.

    Drzwi i okna w tych drewniakach czesto byly oblozone cienka blacha. A w arizonie
    kafelkuja domy wokolo szklem. Zeby skorpiony nie wlazily.

  • 22. Data: 2022-01-31 18:16:38
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 31.01.2022 o 16:24, jureq napisał:

    > Przypomnę jeszcze stare hasło reklamowe warszawskich fińskich domków:
    > Domki drewniane, pluskwy murowane.

    Jeśli tego porzekadła nie wymyślił prekursor Jakiego,
    który przyniósł w słoiku do Sejmu rzekomą pluskwę,
    co wzburzyło profesora nauk biologicznych, Stefana
    Niesiołowskiego: "To jest karaluch, ty nieuku, to
    jest karaluch!"

  • 23. Data: 2022-01-31 19:20:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Naprawiałem kiedyś telefon (sekretarkę) i wewnątrz było sporo karkasów prusaków.
    W poprzednim lokalu (biurze) były.
    Do ciepła lezą.

    -----

  • 24. Data: 2022-01-31 23:20:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-31 o 10:28, Collie pisze:
    > Polskie, narodowe pająki nie gryzą.

    Kogo nie gryzą to nie gryzą.
    Mnie tak gryzą po łydkach, że potem mało co wścieklizny z tego świądu
    nie dostaję.Pzełażą od sąsiadki, albo przez okno.
    Maść od dermatologa już nie pomaga. Trzeba było w środku nocy trzymać
    nogi (raz jedną raz drugą pod zimnym prysznicem) Szoku doznałam jak
    poszłam do piwnicy. Moja piwnica cała w szarych firankach
    pajęczych.Gospodarz domu zwalał to długą szczotą, ale do środka nie
    wszedł bo się bał. Te pajki nazywają się Fałszywa czarna wdowa. Ktos je
    pewnie przywlókł z zagranicy.Wcześciej jak jeszcze nie było tych
    firanek) todwa na bardzo długich nóżkach zatlukłam. Rzciłam na nie jakąś
    deskę. Teraz si boję iść do tej piwnicy, chyba, że z dozorcą.
    Dodam, że jestem alergiczką na wszelkiej maści owady.

    --
    animka

  • 25. Data: 2022-01-31 23:23:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-31 o 16:24, jureq pisze:

> [...]
    >
    > PS
    > Przypomnę jeszcze stare hasło reklamowe warszawskich fińskich domków:

    Teraz to ludzie boją się jeździć ekskluzywnymi pociagami. Gdzieć
    czytałam, że jechali za granicę, a w pociągu pełno pluskiew. Ja to bym
    chyba przez okno wyskoczyła.

    --
    animka

  • 26. Data: 2022-02-01 11:50:10
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Mon, 31 Jan 2022 18:16:38 +0100, użytkownik Collie napisał:

    > Jeśli tego porzekadła nie wymyślił prekursor Jakiego,

    Akurat to hasło wymyślił Melchior Wańkowicz.

  • 27. Data: 2022-02-01 18:38:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 18:52, Jacek Maciejewski pisze:
    > Zobaczcie obrazki:
    > https://imgur.com/a/RBWVDRI
    > i powiedzcie czy to żywe czy cyfrowe? :) Widać nie tylko na przeglądarce.

    Ubaw po pachy

    Zrób może zrzut ekranu ;-)

  • 28. Data: 2022-02-01 22:49:49
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 1.02.2022 o 11:50, jureq napisał:

    > Akurat to hasło wymyślił Melchior Wańkowicz.

    Wymyślił to dla żartu, też nie mając pojęcia o pluskwach
    jak byle Jaki, gdyż dla pluskwy jest bez znaczenia, czy
    to dom drewniany, czy murowany. Dla pluskwy najważniejszy
    jest bowiem człowiek. Jak to mówią, pluskwa może mieszkać
    z człowiekiem nawet w budce telefonicznej.

  • 29. Data: 2022-02-02 10:14:17
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 31.01.2022 o 23:20, Animka napisał:

    > Kogo nie gryzą to nie gryzą.
    > Mnie tak gryzą po łydkach, że potem mało co wścieklizny z tego świądu
    > nie dostaję.

    Sprawić sobie oficerki i po ptokach.

    https://www.venezia.pl/czarne-oficerki-damskie-p-862
    96-166-14.17.166.html

    > Wcześciej jak jeszcze nie było tych firanek) to dwa na bardzo długich
    > nóżkach zatlukłam. Rzciłam na nie jakąś deskę.

    Poeta pisał:

    Pajączek jest mała gadzina,
    pajączek istota niewielka,
    on brzydką muszkę pochłania,
    Lecz nikt nie popiera pajączka.

    Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
    że pajączek jest druh nasz szczery?!
    Kochajcie pajączka, dziewczęta,
    kochajcie do jasnej cholery!

  • 30. Data: 2022-02-03 14:58:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-02 o 10:14, Collie pisze:

    > Sprawić sobie oficerki i po ptokach.

> [...]

    Dziadek czyta wnusiom bajeczki i się nauczył na pamięć? :-)

    --
    animka