    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [about] sse
    Date: Fri, 27 Jan 2012 11:32:39 +0000 (UTC)

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > troche nie rozumiem tego kodu bo o ile randy sa poza
    > petla to mozna po prostu zrobic
    >
    > for( int i=0 ; i<M ; i++ )
    > sseInt8[i] = value;

    to troche zakrawa na przyblizenie, ale mozna
    tak postrzegac czesc operacji np przerzutowanie
    tablicy floatow na tablice ssefloat8 i liczenie
    osmiu operacji arytmetycznych na raz

    z tymi branchami jest problem, wogole jest problem
    pt "jak dostosowac sse do przyspieszania jak najwiekszej
    ilosci przypadkow intensywnych obliczen w petlach"
    (niektorzy nazywaja takie miejsca chyba goracymi petlami
    ale to okreslenie mi nie bardzo pasuje, slowko intensywne
    tez nie jest calkiem dobre)

    dla mnie sa to ciekawe tematy, obok wielopotokowosci
    to jest drugi sposob zwiekszenia mocy przetwarzania
    rdzenia