    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [about] sse
    Date: Fri, 27 Jan 2012 20:22:15 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > No wlasnie musze przyspieszyc program, a czasu na testowanie
    > kolejnych rozwiazan nie mam.
    >
    > Jesli przetransponuje macierz danych, to na uproszczonym tescie
    > juz zyskuje 10krotne przyspieszenie.
    > Cos w rodzaju:
    > for( i=0 ; i<N ; i++ )
    > for( j=0 ; j<M ; j++ )
    > operacje( dane[i][j] )
    > VS
    > for( j=0 ; j<M ; j++ )
    > for( i=0 ; i<N ; i++ )
    > operacje( dane[i][j] )
    >
    > Do tego pidzial na watki i na 6 rdzeniach powinno byc 60 razy szybciej.
> [...]

    zdaje sie ze nie ma czegos takiego - glownie chyba
    mozna liczyc na rownolegle wykonywanie podstawowych
    opearcji jak * / + - sqrt, i tak nie wiem czy to dziala
    rzeczywiscie 4 (avx 8) razy szybciej niz fpu ale jakis
    procent szybciej pewin ejednak dziala

    jak potrzebujesz pisac jaknajszybsze procedury to sie
    najlepiej naucz sse - ja mam zamiar sie nauczyc, w miare
    poduczania wrzuce jakiegos posta z uwagami bo pare sie
    pojawia

    szkoda ze to pisanie bezposrednio kodu maszynowego
    przez 'odpalanie stringow' mi sie sypie z niewiadomych
    powodow (jeszcze nie szukalem odpowiedzi) na instrukcjach
    fpu/sse bo jest dosyc wygodne i moze od razu bym testowal
    czy funkcje przyspieszają