  • 11. Data: 2011-10-17 18:07:01
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 17:02, Bydlę wrote:

    > To taka pisownia osób niewykształconych (choć często mają papiery
    > przeróżne). Szczytem była korekta pewnej redakcji w Katowicach:
    > "od by tnica" i "nie bieski".

    Kolejny niespełniony polonista. Zapisz się do jakiegoś kółka
    literackiego, zatrudnij w szkole, albo załap na wolontariat i ucz
    albańskich uchodźców poprawnej polszczyzny. Ale nie tutaj chłopie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-10-17 18:40:31
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > To taka pisownia osób niewykształconych (choć często mają papiery
    > przeróżne). Szczytem była korekta pewnej redakcji w Katowicach:
    > "od by tnica" i "nie bieski".

    Było jeszcze " za niemanie świateł 100 zł."

  • 13. Data: 2011-10-17 22:42:27
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    kogutek, Mon, 17 Oct 2011 07:59:25 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Mogą i niektórzy robią co im w durnych łbach się uplęgnie.

    Żaden rowerzysta nie jest tak durny, żeby podkładać się pod samochód, wierz
    mi.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 14. Data: 2011-10-17 22:44:41
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F, Mon, 17 Oct 2011 14:43:19 +0200, pl.misc.samochody:

    > no i najlepiej
    > to w ogole jezdzili po poboczu albo osobnej sciezce.

    Pobocza najczęściej są w opłakanym stanie, a drogi dla rowerów nie
    spełniają żadnych wymagań stawianych przez prawo, o zdrowym rozsądku nie
    mówiąc (zakręty od ekierki, obniżenia co 30 metrów, żeby się w bramę dało
    wjechać, kawałki z klasycznego bruku typu kocie łby). No i o zimowym
    utrzymaniu nie wspominam przez litość.

  • 15. Data: 2011-10-17 22:53:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:1gyk5rowpmrn6.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > J.F, Mon, 17 Oct 2011 14:43:19 +0200, pl.misc.samochody:

    > Pobocza najczęściej są w opłakanym stanie, a drogi dla rowerów nie
    > spełniają żadnych wymagań stawianych przez prawo,

    Co nie zwalnia od zakazu pedałowania po jezdni w takiej sytuacji.

  • 16. Data: 2011-10-17 23:08:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-17 22:53, Cavallino wrote:

    > Co nie zwalnia od zakazu pedałowania po jezdni w takiej sytuacji.

    W przypadku poboczy zwalnia.

    Shrek

  • 17. Data: 2011-10-17 23:12:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > W przypadku poboczy zwalnia.

    Nie zwalnia.
    Kiepski stan nie oznacza braku.

  • 18. Data: 2011-10-18 00:11:05
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    s2k <s...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > wyskoczył tylko po Whiskas dla biednego kota bo żona krzyczała a oni się
    > przypierdolili a wiadomo "złodzieje robią co chcą a ty nie słyszałeś
    > żeby rower czyjś odzyskali"
    >
    > "Dla kilku morderstw" ty sobie statystyki pooglądaj. Wnioskuje z tego że
    > umiesz używać grupy dyskusyjnej że jesteś człowiekiem na poziomie, więc
    > raczej masz niskie pojęcie o walce ulicznej, stąd stawiam na to że przy
    > pierwszym uderzeniu w buzie lecisz na policje. Zastanów się czy warto
    > marudzić na jedynych twych obrońców?!
    >
    > Faktem jest że bez Policji był by w Polsce dziki wschód;] Tylko obżyna
    A Ty niebieski że solidarność pałek się odezwała?

  • 19. Data: 2011-10-18 00:16:34
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Cavallino, Mon, 17 Oct 2011 23:12:33 +0200, pl.misc.samochody:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie zwalnia.

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów
    lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym
    się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi
    dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i
    ustępować miejsca pieszym.

    Wanna bet?

  • 20. Data: 2011-10-18 10:07:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Co nie zwalnia od zakazu pedałowania po jezdni w takiej
    > sytuacji.

    Oczywiście, ale mi nie o to chodzi. Mogą sobie jechać
    jezdnią. Problem w tym, że oni jeżdża zupełnie nieoświetleni
    po zmroku. Jeszcze jak ma coś odblaskowego na sobie to udaje
    się go dostrzec, ale sporo śmiga w czarnych ubraniach. No to
    już w ogóle mistrzostwo świata, zobaczysz go dopiero na
    masce. Sam też jeżdżę rowerem, ale nawet w dzień włączam
    tylne migające światło bo wiem, że jadąc przez las
    faktycznie kiepsko rowerzystę widać.