eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumlator i niskie przebiegi › Re: akumlator i niskie przebiegi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
    !feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6...@g...com>
    <lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl> <lkflpo$ju0$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg1l9$8o6$1@usenet.news.interia.pl> <lkg2pp$22g$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg8ed$ms1$1@usenet.news.interia.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Date: Fri, 9 May 2014 11:23:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 23
    Message-ID: <536c9ea5$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.47.144
    X-Trace: 1399627429 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2360 83.26.47.144:64426
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532463
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    >> Więc zmiana oświetlenia na dzienne pozwala zaoszczędzić sporo ponad
    >> 100W mocy - i ten prąd jest w tym momencie "dorzucany" do ładowania
    >> akumulatora.

    >Bzdura. Prąd ładowania wynika z napięcia podawanego na instalację
    >przez alternator, a to jest stabilizowane niezależnie od obciążenia
    >alternatora.

    A napiecie na wolnych obrotach z wlaczonymi swiatlami mierzyles ?
    Nadal tyle samo co bez swiatel ? To wlacz jeszcze ogrzewanie szyb,
    dmuchawe, i co tam moze byc przydatne.

    Alternator ma wydajnosc ograniczona, a na wolnych obrotach znacznie
    mniejsza niz nominalna.
    No i starcza, albo nie starcza - zalezy od samochodu.
    A jak nie starcza, to w czasie stania na czerwonym zima akumulator nie
    jest ladowany, albo jest wolniej ladowany.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: