  • Data: 2018-12-02 17:16:23
    Temat: Re: akumulator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2018 o 16:23, Janusz pisze:

    > No nie każdy mieszka w centrum, a dojazd tam zajmuje mi 5-10 minut.

    Ja też nie. I dojazd do centrum zajmuje mi jakieś 30minut do fodziny jak
    spadnie pierwszy śnieg. Dlatego do pracy samochodem nie jeżdżę:) Nawet
    te 5 minut uzupełnie to co straciłeś na odpalanie. Chyba że masz coś nie
    tak z aku albo altkiem, albo tym co po drodze.

    > Zapominasz że w aucie jest kupa elektroniki, do tego zamki, podtrzymanie
    > radia
    > i się nazbiera, mało które bierze mniej niż 50mA.

    Przecież zamki nie ciągna jak są zamknięte. Z elektroniki zostaje
    podtrzymanie pamięcie ECU, alarm i sterownik centralnego zamka. Te
    rzeczy projektuje się tak, żeby ciągnęły tyle co nic.

    > Jak aku jest już słaby a o takim piszę to nie osiąga on dużego prądu
    > ładowania
    > co oznacza że trzeba go ładować dużo dłużej.

    Wydaje się że jest wrecz przeciwnie - im niższe napięcie na aku, tym
    większy prąd ładowania. Jak podłączysz zupełnie rozładowanego do innego
    auta to przewody można rozgrzać.

    Shrek