eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumulator Centra Plus vs Futura › Re: akumulator Centra Plus vs Futura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: akumulator Centra Plus vs Futura
    Date: Wed, 22 Aug 2012 10:47:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <k126bc$n72$1@inews.gazeta.pl>
    References: <o...@4...com>
    <5030b728$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <k0red8$r81$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...net>
    <k0rft6$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <dctyrhpdy2o3$.si6o58yow2hj.dlg@40tude.net>
    <k0sp2d$gq6$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <k0v85f$hv3$1@inews.gazeta.pl> <k0vgtg$r3p$1@inews.gazeta.pl>
    <k0vjj4$rg9$1@inews.gazeta.pl> <k0vlvb$j0l$1@inews.gazeta.pl>
    <k0vq44$kq5$1@inews.gazeta.pl> <k0vs73$ekq$1@inews.gazeta.pl>
    <k110lq$j9s$1@inews.gazeta.pl> <k116fu$j3l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: avi5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345625261 23778 83.27.42.5 (22 Aug 2012 08:47:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2012 08:47:41 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <k116fu$j3l$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464395
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):
    >> Ale można sobie wyobrazić, że w samym alternatorze jest klucz który
    >> poda
    >> prąd wzbudzenia przeca + z aku jest dostępny.
    >> Do samego alternatora dochodzi tylko cyfrowa informacja, że ma
    >> podać
    >> wzbudzenie i potem informacja jakie napięcie ma ustalić.

    >I to we wszystkich skodziankach jakie teraz sprzedają jest? Logiczne
    >że jak
    >odepniesz w takim alternatorze kabelek z sygnałem to on pzrestanie
    >wytwarzać
    >prąd a nie da go na maksa. Ty jak byś zrobił taki cyfrowy alternator?
    >Jak się
    >kabelek z informacją urwie, bo może się urwać, to ma się wyłączyć czy
    >dać ile
    >może.

    Ja bym tam zrobil tak, ze jak sie kabelek urwie, to daje tyle ile
    alternator dawac powinien.
    I chyba samochody sa tak robione, bo bledow kupa, a jada dalej, jeden
    czujnik nie dziala, to zastepuja innym.

    >Przy wyłączonej stacyjce też by wtedy dawał ile może. Bo skąd by
    >wiedział że silnik się nie obraca. Jak widzisz jak byś się nie
    >obrócił to dupa
    >zawsze z tyłu.

    Z tym problemem sobie jakos radza od 100 lat.
    Ale w takim zaawansowanym alternatorze moze byc juz jakis bezposredni
    czujnik obrotow.
    Bo skad komputer ma wiedziec ze trzeba zapalic lampke "brak ladowania"
    po zerwaniu paska ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: