  • 1. Data: 2012-08-18 23:58:19
    Temat: akumulator Centra Plus vs Futura
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    padl wlasnie sobie akumulator w Seichento - Centra Plus vs Futura -
    strasznie duza roznica w cenie (patrzylem w Auchan). W sieci (na
    allegro) tez sa spore roznice.

    roznica w pojemnosci 44/47Ah i 400/450A dla rozruchu. Czy warto
    doplacac do tej Futury czy zostac przy tej Centrze Plus.

    Oraz czy warto kupowac akumulatory przez siec, no bo niby jest roznica
    w cenie, ale koszty przesylki tez sa spore i wtedy to juz nie jest tak
    duzej roznicy? Oraz czy po drodze gdzie komus nie spadnie/trzepna. A
    kupienie na miejscu chyba daje lepsza gwarancje, ze jakby cos....

    Co wy na to?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-08-19 00:23:48
    Temat: Re: akumulator Centra Plus vs Futura
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-18 23:58, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > duzej roznicy? Oraz czy po drodze gdzie komus nie spadnie/trzepna. A
    > kupienie na miejscu chyba daje lepsza gwarancje, ze jakby cos....

    Kup na miejscu w markecie. Będziesz miał najlepszą gwarancję - 2 lata
    (czasem 3), nie ważne co kupisz.
    Odnośnie transportu - paczki wozi kurier i te do marketu i te do sklepu
    i te do Ciebie. Dlaczego uważasz, że paczki zrzuca tylko kurier wożący
    do Ciebie?

  • 3. Data: 2012-08-19 01:37:15
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin adresss

    > Co wy na to?

    Kup najtańszy w markecie, który pasuje do Twojego auta.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-08-19 06:57:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pusta rubryczka Nadawca pisze tak:

    > Centra Plus vs Futura -
    > strasznie duza roznica w cenie (patrzylem w Auchan)

    popatrz w kerfurze jeszcze, czasem można kupć akku za 100zł i sprawdź
    ceny Topla w okolicy.

    > roznica w pojemnosci 44/47Ah i 400/450A dla rozruchu. Czy warto
    > doplacac do tej Futury czy zostac przy tej Centrze Plus.

    dwa nowe najtaniej kupione, do tego dąż ;)

    W największe mrozy będziesz gość. No chyba że masz daleko do garażu to
    musisz dokupić wózeczek do wożenia :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-08-19 11:51:27
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > duzej roznicy? Oraz czy po drodze gdzie komus nie spadnie/trzepna. A
    > kupienie na miejscu chyba daje lepsza gwarancje, ze jakby cos....

    Kup najtanszy w markecie z gwarancja.
    Ja mialem raz Fiuture i wiecej nie chce. Jak koniecznie Centre to bierz
    Plus. Mniejsze prawdopodobienstwo ze bedziesz mial "opad masy" w 3 tygodnie
    jak u mnie.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-08-19 12:17:36
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > padl wlasnie sobie akumulator w Seichento - Centra Plus vs Futura -
    > strasznie duza roznica w cenie (patrzylem w Auchan). W sieci (na

    Jeśli chcesz założyć akumulator i i zapomnieć na lata to od Centry
    Futura (made in China :( )jest lepszy ZAP (made in Poland :) )
    http://www.zap.pl/

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2012-08-19 12:31:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Aug 2012 00:23:48 +0200, BQB napisał(a):
    > Odnośnie transportu - paczki wozi kurier i te do marketu i te do sklepu
    > i te do Ciebie. Dlaczego uważasz, że paczki zrzuca tylko kurier wożący
    > do Ciebie?

    Bo do marketu to jada cale palety. Rzucic tym nie rzuci, ale z widlaka moga
    spasc.

    Za to zdarzylo mi sie ze panienka na kasie tak dlugo przewracala szukajac
    kodu, az jej sie kwas na lade wylal.

    J.

  • 8. Data: 2012-08-19 15:08:54
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 19 Aug 2012 12:17:36 +0200, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
    <w...@o...pl> wrote:

    >Jeśli chcesz założyć akumulator i i zapomnieć na lata to od Centry
    >Futura (made in China :( )jest lepszy ZAP (made in Poland :) )
    >http://www.zap.pl/

    nigdy nie slyszalem tej nazwy. Jest jeszcze Jenox z Bydgoszczy -
    jakies opinie?

    A Centra robi jeszcze akumulatory w Polsce czy wszystko teraz to
    MejdYnCzajna?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2012-08-19 15:09:34
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 19 Aug 2012 11:51:27 +0200, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    >Ja mialem raz Fiuture i wiecej nie chce. Jak koniecznie Centre to bierz
    >Plus. Mniejsze prawdopodobienstwo ze bedziesz mial "opad masy" w 3 tygodnie
    >jak u mnie.

    a co to jest ten opad masy?

    G.

    --