  • 1. Data: 2014-11-30 21:04:43
    Temat: ale czad :)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=J9b0J29OzAU

  • 2. Data: 2014-11-30 21:36:28
    Temat: Re: ale czad :)
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 30-11-14 21:04, sundayman pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=J9b0J29OzAU
    Coś dla nauczycieli fizyki żeby dzieciom oderwać palce od smartfonów...:-).
    Tylko...gdzie ci nauczyciele...

  • 3. Data: 2014-11-30 21:47:19
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-30 21:04, sundayman pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=J9b0J29OzAU
    Moja córka, która nie lubi fizyki (2 klasa gimnazjum) aż zaniemówiła ...

    --
    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 4. Data: 2014-11-30 23:04:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=J9b0J29OzAU

    Ile by takich było za jedno pendolino...

    Jarek

    --
    Zamienię pociąg do wódki na kolejkę elektryczną.

  • 5. Data: 2014-12-01 14:48:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ten przewód jest w izolacji? bo nawet nie jest połączony...

  • 6. Data: 2014-12-01 14:59:32
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 14:49:02 UTC+1 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > ten przewód jest w izolacji?

    Nie. Goły.
    Magnesy też przewodzą prąd.

    > bo nawet nie jest połączony...

    Jak to, przecież wyraźnie widać, zę wkłada baterię ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 7. Data: 2014-12-01 14:59:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-12-01 14:48, platformowe głupki pisze:
    > ten przewód jest w izolacji? bo nawet nie jest połączony...

    Bez izolacji.
    Nie musi bys podlaczony, poprzez magnesy zamyka sie
    obwod,(magnes-zwoje-magnes) reszta to fizyka.

  • 8. Data: 2014-12-01 17:44:34
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 30.11.2014 21:36, Dupek Żołędas wrote:
    > Coś dla nauczycieli fizyki żeby dzieciom oderwać palce od smartfonów...:-).
    > Tylko...gdzie ci nauczyciele...

    Ja tam bym dzieciom w gimnazjum nie dawał neodymów, zaraz sobie zaczną
    zakładać na różne części ciała.

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2014-12-01 17:56:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 01 Dec 2014 17:44:34 +0100, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:
    > Ja tam bym dzieciom w gimnazjum nie dawał neodymów, zaraz sobie
    zaczną
    > zakładać na różne części ciała.

    Co masz na myśli?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-12-01 18:09:26
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 01.12.2014 17:56, Marek wrote:
    > zaczną
    >
    > Co masz na myśli?

    Uszy, język, resztę sobie sam dopowiedz :-P

    Jakub Rakus