    From: MariuszM <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ?anie usterek w tym czasie
    Date: Wed, 29 Sep 2010 18:27:24 +0200

    W dniu 29-09-2010 09:45, Massai pisze:

    > A choćby tym że dziecko może być niepełnosprawne ruchowo, stale
    > lub czasowo. Pomyślałeś o tym?
    Nikt nie broni wjeżdżać niepełnosprawnym, bo korzystają ze szczególnych
    uprawnień. Ja to doskonale rozumiem, bo mam niepełnosprawną mamę.

    > A pracownicy? A choćby śmieciarki?
    > Jak kupią nowe ławki to też mają dymać z nimi pół kilometra?
    Nie przekręcaj kota ogonem. Od początku pisałem o leniwych rodzicach, a
    nie o normalnej obsłudze szkoły i dojazdach uzasadnionych faktyczną
    potrzebą a nie chciejstwem.

    > Jeśli szkoła będzie chciała mieć drogę dojazdową, to ją będzie
    > miała. Nie musi uzasadniać jakąś konkretną koniecznością.
    Szkoła istnieje 30 lat i pewnie załatwiła służebność, ale dla siebie.
    Ławki dowożą, karetki dojeżdżają, a znaki jak stały tak stoją. I trzeba
    ich przestrzegać.
    Niestety część buców, którzy sami pozamykali się w strzeżonych
    osiedlach, tego nie rozumie i podjeżdża pod same drzwi. Ciekawe gdybym
    ja zaparkował na ich miejscu za 30 koła...
    > Coś za coś - masz szkołę pod nosem, ale musisz się liczyć z tym
    > że będzie przy niej ruch samochodowy.
    Otóż nie muszę się z tym liczyć, bo jak pisałem stoją tam określone
    znaki drogowe.
    Czyli nie życzy sobie właściciel terenu, który je tam ustawił. Szkoła
    widać nie protestuje. Wszyscy zainteresowani są zadowoleni - a rodzice
    nie są tu stroną.
    A osoby wjeżdżające łamią prawo.

    M.