  • Data: 2012-01-31 22:39:27
    Temat: Re: asm jako jezyk elitarny
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Z obserwacji dodam jeszcze, że wiele osób nie ma pojęcia co to
    > *profiler*. A jeżeli już tam coś słyszały, to absolutnie nie czują
    > potrzeby choćby "pobawienia" się tym z programem, gdy coś wykonuje się
    > długo.

    Gdy program ma jeden goracy punkt to profiler moze byc pomocy.
    Jednak gdy program nie ma jedngo malego goracego punktu, ale
    kilkanascie duzych procedur ktore w miare rowno obciazaja to
    staje sie bezuzyteczny. Przydatne bywa tez PGO, czesto daje o
    10%-20% krotszy czas wykonania bez zadnych zmian w kodzie.