  • Data: 2010-10-18 14:24:17
    Temat: Re: astra II bertone - opinie
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i9h5nl$cg6$1@inews.gazeta.pl...

    > Widziałem ostatnia taką, nawet była żółta, tylko niestety nie w całości
    > tak samo żółta. Przód był jaśniejżółty od drzwi, które zarazem były
    > jaśniejżółte od tylnych błotników. Oczywiście bezwypadeczek, którym
    > dziadzio jeździł do kościoła.

    To pewnie temat powtarzany milion razy ale naprawdę można sobie tak
    bezkarnie sprzedawać rozbity złom jako auto bezwypadkowe w idealnym
    stanie ?

    Co w sytuacji kiedy widzę auto "bezwypadkowe" a znajomy mi mówi, że
    dopiero co widział te auto do połowy rozwalone ? Iść z tym na policje ?

    > Dziwnych dziadków mają w niemcowni,
    > kupują młodzieżowe, usportowione wersje zwykłych aut, żeby pomykać
    > do kościoła i do lidla na zakupy. O_o

    Ja kupuje żeby jeździć do reala. Dziadkiem nie jestem ale młodzież już chyba
    też niestety nie.

    > dziadka. I przede wszystkim nie od turasa z autohandlu.

    Obawiam się, że to odpada. Troche jednak za dużo z tym kłopotu.