  • 1. Data: 2010-10-18 08:36:32
    Temat: astra II bertone - opinie
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Szukam już od dłuższego czasu auta i pech chciał, że trafiłem na coś
    takiego:

    http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima
    -skory-anglik-i1259632199.html

  • 2. Data: 2010-10-18 08:42:28
    Temat: Re: astra II bertone - opinie
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam już od dłuższego czasu auta i pech chciał, że trafiłem na coś
> [...]

    No to sie wysłało...

    A wracając do posta : zakochałem się w tym aucie. Myslałem, że jak zobacze z bliska
    to mi się przestanie podobać ale nic z tego. Auto jest po prostu piękne.

    Czy ktoś się orientuje za ile takie auto można kupić żeby było w dobrym stanie ?
    Poniżej
    16000 od razu wykluczam. Powyżej 21000 można kupić ale to już troche drogo. Szukam
    coś pomiędzy czyli powiedzmy do 20000 ale już z gazem.

    Znalazłem za 17000 ale niestety bordowy. Nie jest zły ale ja musze mieć żółty.

    Tych aut jest cholernie mało i żeby obejrzeć kilka to trzeba zjeździć pół polski.
    Gdyby ktoś
    miał informacje o jakimś takim na sprzedaż to będę wdzięczny za informacje.
    Interesuje mnie
    tylko ten najsłabszy silnik 1,8.

  • 3. Data: 2010-10-18 09:10:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > polski. Gdyby ktoś
    > miał informacje o jakimś takim na sprzedaż to będę wdzięczny za

    Jak szukasz rzadkiego auta w dodatku w konkretnym kolorze i z konkretnym
    silnikiem a to może być bardzo ciężko. Poszukiwania rozszerzyłbym na DE, pół
    Polski to stanowczo za mało chyba że będziesz miał niebywałego farta.

  • 4. Data: 2010-10-18 10:07:57
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

> [...]
    > Polski to stanowczo za mało chyba że będziesz miał niebywałego farta.

    Ale czemu ? Kilka tych aut jednak jest. Wszystkie bezwypadkowe i wszystkimi dziadek
    jezdzil do kosciola !

  • 5. Data: 2010-10-18 10:58:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak zobacze z bliska
    > to mi się przestanie podobać ale nic z tego. Auto jest po prostu

    Piekne, piekne, ale anglik. Chesz kupic "kontynentalne" czy
    przeszczepic elementy na zwykla II ?

    > Tych aut jest cholernie mało i żeby obejrzeć kilka to trzeba
    > zjeździć pół polski.

    A nie lepiej gdzies w .de szukac ? Cena nie musi byc lepsza, ale
    wybor kto wie.

    J.

  • 6. Data: 2010-10-18 11:58:08
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "bagno" wrote:
    > Ale czemu ? Kilka tych aut jednak jest. Wszystkie bezwypadkowe i wszystkimi dziadek
    > jezdzil do kosciola !

    Widziałem ostatnia taką, nawet była żółta, tylko niestety nie w całości
    tak samo żółta. Przód był jaśniejżółty od drzwi, które zarazem były
    jaśniejżółte od tylnych błotników. Oczywiście bezwypadeczek, którym
    dziadzio jeździł do kościoła. Dziwnych dziadków mają w niemcowni,
    kupują młodzieżowe, usportowione wersje zwykłych aut, żeby pomykać
    do kościoła i do lidla na zakupy. O_o

    dziadka. I przede wszystkim nie od turasa z autohandlu.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-10-18 12:00:09
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > silnikiem a to może być bardzo ciężko. Poszukiwania rozszerzyłbym na DE,
    > pół Polski to stanowczo za mało chyba że będziesz miał niebywałego

    Ciężko, nie ciężko, właśnie czytał to gość co właśnie taki ma (kolor i
    silnik), tyle, że bez LPG, ale... nie sprzedaje ;)

  • 8. Data: 2010-10-18 12:02:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bagno" <b...@o...pl> wrote in message news:i9gptm$12n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Szukam już od dłuższego czasu auta i pech chciał, że trafiłem na coś
> [...]

    Astra to astra, zakochac to sie mozna w jakims klasycznym Astonie. ;)

    Pytanie, co w nim nie tak. Astra Bertone z tego rocznika w UK kosztuje
    przynajmniej ?1500.

    http://pistonheads.com/sales/1672550.htm
    http://cgi.ebay.co.uk/2000-VAUXHALL-ASTRA-1-8-BERTON
    E-FSH-55K-MILES-/180572251936?pt=Automobiles_UK&hash
    =item2a0af1e720
    http://cgi.ebay.co.uk/2000-VAUXHALL-ASTRA-16V-BERTON
    E-GOLD-/170542827435?pt=Automobiles_UK&hash=item27b5
    2507ab

    A tu ktos ja dowiozl do polski, zarobil na tym i sprzedaje za tyle, ile ten
    samochod w dobrym stanie na wyspach kosztuje. Taaaa.....

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-10-18 12:05:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    >

    > Astra to astra, zakochac to sie mozna w jakims klasycznym Astonie. ;)
    >

    > Pytanie, co w nim nie tak. Astra Bertone z tego rocznika w UK kosztuje

    Zanim cokolwiek kupisz, poswiec kilka zlotych na sprawdzenie atua:

    https://www.mycarcheck.com/

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-18 12:15:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 11:02:49 +0100, kamil napisał(a):

    > Pytanie, co w nim nie tak. Astra Bertone z tego rocznika w UK kosztuje
    > przynajmniej ?1500.

    Poobijana, rozkradziona (brak radia i półki), z syfem pod maską (myty
    silnik) i megasyfem w środku?
    Tu masz ładniejszy za 500:
    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201041
    370705463/sort/priceasc/usedcars/model/astra/make/va
    uxhall/keywords/bertone/radius/200/page/1/postcode/n
    88pt?logcode=p

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel