    From: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: at90s2313 resety i zwisy
    Date: Mon, 01 Feb 2010 10:08:24 +0100

    > ja proponuje zrobić coś takiego (kod w asm)
    >
    > Adres instr. instr.:
    >
    > ;; obsługa tylko startu/resetu jeżeli wystąpi
    >
    > 0x0000 rjmp start
    > 0x0001 reti
    > 0x0002 reti
    > 0x00a reti
    >
    > start: cli ;; blokuje przerwania
    > <twoja inicjalizacja zmiennych>
    > sei ;; odblokowuje przerwania
    > <cała reszta programu>
    >
    > To powinno zagwarantować, że wystartujesz pewnie
    > a procesor przejdzie pełny restart. Dodatkowo nawet jeżeli pojawi się
> [...]

    Dzieki za wnikliwą analizę. Byc może powyższy kod problem by rozwiązał
    ale nie wiem czy da sie pożenić asemblera z bascomem w sposób przez
    Ciebie opisany. Przerobiać program na asemblera nie dam rady... O ile
    rozumiem Twój kod chodzi o to, żeby dla wszystkich instrukcji o adresie
    od 0x0001 do 0x00a wykonywany był powrót z procedury obsługi przerwania.
    Nie wiem jak to zrealizowac w bascomie. Ta druga częśc, czyli blokowanie
    przerwań w trakcie inicjalizacji zmiennych jest do zrobienia.
    dzieki i pozdrawiam
    Tomek