  • 1. Data: 2009-01-01 00:01:03
    Temat: Re: athlon 6400+ a 7750+
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gjgcn3$53e$1@news3.onet...
    > czy ja dobrze widzę, szybszy nowy procek Athlon X2 7750+ chodzi na
    > wolniejszej szynie niż 6400+?

    To procesor AM2+ z HT 3.0, ale po wstawieniu do płyty AM2 (takiej
    obsługującej Phenomy) działa ze standardowym HT / HTT. Co zresztą nie ma
    znaczenia bo nawet jak ustawisz mnożnik HT na "x1", to stracisz jakieś 3%
    wydajności.

    > Ktoś obserwuje ceny 6400? ostatnio były po 350 pln a teraz widzę po 430...
    > czy tak podrożały?

    6400+ to najszybszy procesor AM2 i do wielu płyt AM2 (takich które nie
    otrzymały biosu supportującego Phenomy) to max co można do nich wstawić.
    Więc niebawem będzie pewnie robił za "białego kruka", jak swego czasu Athlon
    2600+ z FSB 133MHz.

Starsze wątki