    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: audio po skrętce
    Date: Mon, 27 Apr 2020 15:46:30 +0200

    dyskusyjnych:r7s6nv$vi7$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Dziwi mnie, że ludzie nie potrafią zareagować na to skrzyknięciem
    >się - do tego stanu nie jeździmy się wystawiać. Jakby im wszystkie
    >wydarzenia wystawowo/targowe upadały to może by poszli po rozum do
    >głowy.
    >Tylko, że pewnie zawsze znajdą się jakieś łamistrajki :(

    Zalezy jaki stan i czy warto sie tam wystawiac :-)

    Poza tym ... chce ci sie nosic jakies skrzynki ?
    Oni zaniosa, pojdzie w koszty.
    Chyba, ze wlascicielem firmy jestes, a nie pracownikiem :-)

    >Skojarzenie:
    >Czy w USA można sobie wytrzepać dywan, czy jakiś syndykat trzepaczy
    >dywanów wymusił prawo zmuszające do ich wynajęcia.

    Tam w ogole jest rozbudowane prawo lokalne, i kupujac mieszkanie czy
    dom podpisujesz regulamin bloku/osiedla.
    Bardzo szczegolowy.
    A tam moze byc zapisane, ze wolno trzymac tylko jednego psa rasy
    pudel, nie wolno trzepac dywanow, ze trawa musi byc zielona itp.

    I to mi sie akurat podoba, bo potem nie sporow, ze kurzysz i
    halasujesz, albo dzieci nie moga wyjsc na podworko, bo rottweilery
    sasiada biegaja, czy krodyl sasiada kapie sie w twoim basenie.

    I tak mi sie wydaje, ze trzepanie tam niepopularne ... trzepakow chyba
    nie ma ..

    >Pytanie wynika z tego, że od czasu wprowadzania różnych dyrektyw
    >unijnych zastanawiam się kiedy zwykłe wytrzepanie dywanu będzie
    >obwarowane spełnieniem jakiejś dyrektywy, co będzie oznaczało
    >konieczność zastosowania jakiejś normy, która z kolei będzie zmuszała
    >do pomiaru ilości emitowanego do atmosfery pyłu (i hałasu) i może
    >wykupienia uprawnień do tych emisji i konieczność przerwania
    >trzepania aby nie przekroczyć wykupionych uprawnień.

    Bardzo mozliwe.
    A z drugiej strony ... tak lubisz trzepac ?
    Moze po prostu trzeba lepszy odkurzacz ... ale nie wiekszy niz 700W
    :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Carpet_hanger

    Szkopski wynalazek ?

    J.