  • Data: 2010-10-05 23:20:00
    Temat: Re: auto dla kobiety...
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najmodniejsze damskie auta na zachodzie to Fiat 500, Mini, Range Rover i
    > X5... Niestety... (przynajmniej te dwa ostatnie)

    pięćsetka odpada (gust...) - w Włochow tylko alfa jest akceptowana :-)
    Range Rover - za duży do miasta...
    X5 - oooo nie w tą markę nie wchodzimy (decyzja moja, nie żony :-) - jeżeli
    już to TT - ale to inny swiat (kasa, kasa) :-)
    Ale na Mini popatrze - choć pewnie przyzwoita wersja, to nie ta cena...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl