  • 1. Data: 2010-10-05 23:01:14
    Temat: auto dla kobiety...
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam
    Szukam jakiegos autka dla kobiiety... :_)
    Chodzi o to, ze ma byc nowe, do 75 kpln i dostepne w lizingu (:-)
    A pomijajac kweste "organizacyjne" - nie duze, z charakterem.
    Do tej pory żona jezdzila Pumą. Teraz trzeba nowe (leasing, firma itp.).
    Auto do miasta, ale nie powinno byc "typowo miejskie" (smrat, sejczento,
    fiesta...). Małe, ale raczej z "tym czymś". Nie musi byc specjalnie
    ekonomiczne. Powinno się czymś wyróżniać z tłumu fiacików, gofów i seatów..
    (bez urazy). Warunek, to dostepnosc na naszym rynku (zarowno sprzedazy, jak
    i serwisu).
    Moze ktos, kto ma orientacje w cenach, moglby cos zasugerowc? Tigre Twintop
    jeszcze robią? Cos w tym guscie... Moze jakas Alfa (Giulietta?)?

    --
    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 2. Data: 2010-10-05 23:04:28
    Temat: Re: auto dla kobiety...
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Nissan Juke?

  • 3. Data: 2010-10-05 23:06:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:01:14 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
    > (bez urazy). Warunek, to dostepnosc na naszym rynku (zarowno sprzedazy, jak

    Najmodniejsze damskie auta na zachodzie to Fiat 500, Mini, Range Rover i
    X5... Niestety... (przynajmniej te dwa ostatnie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-05 23:20:00
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Najmodniejsze damskie auta na zachodzie to Fiat 500, Mini, Range Rover i
    > X5... Niestety... (przynajmniej te dwa ostatnie)

    pięćsetka odpada (gust...) - w Włochow tylko alfa jest akceptowana :-)
    Range Rover - za duży do miasta...
    X5 - oooo nie w tą markę nie wchodzimy (decyzja moja, nie żony :-) - jeżeli
    już to TT - ale to inny swiat (kasa, kasa) :-)
    Ale na Mini popatrze - choć pewnie przyzwoita wersja, to nie ta cena...

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 5. Data: 2010-10-05 23:22:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek Bronowski pisze:
> [...]
    > Moze ktos, kto ma orientacje w cenach, moglby cos zasugerowc? Tigre Twintop
    > jeszcze robią? Cos w tym guscie... Moze jakas Alfa (Giulietta?)?

    DS3

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-10-05 23:23:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:20:00 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
    > już to TT - ale to inny swiat (kasa, kasa) :-)
    > Ale na Mini popatrze - choć pewnie przyzwoita wersja, to nie ta cena...

    To były antypropozycje raczej, może poza pięćsetką.
    Jak szukasz nowego, to zobacz Citroena DS3

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-10-05 23:25:47
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4cab92da$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nissan Juke?

    No - ciekawa propozycja... Musze popatrzec. (chocakurat wole ełropaen niz
    skosnooczan :-)
    Ale po 30 sek. oglądania - wygląda ciekawie!

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 8. Data: 2010-10-05 23:26:50
    Od: "Looki" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Twintop
    > jeszcze robią? Cos w tym guscie... Moze jakas Alfa (Giulietta?)?

    KIA SOUL :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5506
    (20101005) __________

  • 9. Data: 2010-10-05 23:29:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-10-05 23:25, Jacek Bronowski pisze:
> [...]
    > skosnooczan :-)
    > Ale po 30 sek. oglądania - wygląda ciekawie!

    No :) Sporo kobiet ktore znam wariuja na jego punkcie. W sumie na dniach
    jade go ogladnac do salonu.

  • 10. Data: 2010-10-05 23:31:31
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > KIA SOUL :)

    właśnie, jest tak brzydkie, że aż mi się podoba ;-)

    brat