    From: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto dla kobiety...
    Date: Wed, 6 Oct 2010 12:44:25 +0200

    > Sorry, ale pytasz na grupie jakie auto kupić żonie???

    Nie kupuje żonie, tylko pomagam wybrać. Na jej prośbę... Kupi sobie sama.
    Ani ja, ani tym bardziej żona nie śledzimy na bieżąco rynku motoryzacyjnego,
    a tym bardziej cenników. Żona ma swoje typy, ale postanowiłem zapytać na
    grupie, bo może jest coś fajnego, czego wstępnie nie braliśmy pod uwagę. I
    opłaciło się - nie znałem Nissana Juke, a to ciekawa propozycja.

    > jestem trochę złośliwy, ale zapytam: jak kupujesz jej stanik to też pytasz
    > kolegów? ;-)))).

    Z kupowaniem staników żona sobie radzi... nie musze jej pomagać. Ale gdybym
    kupowal (np. w prezencie), a nie miał orientacji - pewnie bym kogoś próbował
    podpytać.

    > podajesz budżet, w którym mieści się zdecydowana większość "kobiecych"
    > aut, czyli aspekt ekonomiczny raczej nie wchodzi w rachubę ;-)))).

    No i tu się też mylisz. Większość wstępnie wybranych propozycji nie mieści
    się niestety w budżecie...

    > Może jednak lepiej będzie zapytać bezpośrednio zainteresowanej? ;-)

    Ale o co mam zapytać? To właśnie Ona mnie zapytała/poprosiła o pomoc w
    wyborze...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --