    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto dla kobiety...
    Date: Wed, 6 Oct 2010 19:25:52 +0100

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 20:13:21 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Ale kto sprzedał i co sprzedał? I co mnie to interesuje?
    > Ja nie piszę o własności, tylko o marce. Dopóki na samochodzie jest znaczek
    > i napis MINI, a w środku (w Polsce) nie siedzą głównie łyse karki z klamkami
    > za paskiem to jest MINI a nie BMW. A gdzie jest produkowane, kto ma prawa do
    > marki i kto ma ile akcji - w tym kontekście jest to dla mnie bez znaczenia.
    > Tak jak Skoda to nie Audi, Audi to nie Volkswagen Smart to nie Mercedes, a
    > Volvo nie jest chińskim samochodem.

    Silnik BMW, jest produkowany w fabryce BMW, jest sprzedawany przez sieć
    sprzedaży BMW, jest kupowany przez dokładnie taką samą klientelę jak BMW
    serii 1 i 3 - widzisz tu jakąś róznicę?
    Jest spora różnica na zachodzie - jedynki i trójki są sporo rzadziej
    kupowane tipsiarom na osiemnastkę.

    > Oczywiście cały czas mam na myśli kontekst "marki". A czy to ma wpływ na
    > jakość i charakter samochodu, itd. - to juz zupełnie inna kwestia.

    jw.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel