  • 1. Data: 2013-11-03 17:05:49
    Temat: badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction
    Od: z <...@...pl>

    http://www.dobreprogramy.pl/badBIOS-malware-niczym-z
    -opowiadan-sciencefiction,News,48984.html

    http://tiny.pl/qgpfk

    Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
    przewrażliwionym) ale po czymś takim to wymiękam.

  • 2. Data: 2013-11-03 18:00:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-11-03 17:05, z pisze:
> [...]
    >
    > http://tiny.pl/qgpfk
    >
    > Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
    > przewrażliwionym) ale po czymś takim to wymiękam.

    "Co jednak z tymi zarażonymi komputerami, które komunikują się ze sobą
    bez kart sieciowych czy nawet bez podłączenia do sieci elektrycznej?
    Eliminując kolejne interfejsy badacz w końcu został z jednym -
    wbudowanymi w komputer głośnikiem i mikrofonem. Twórcy szkodnika
    sięgnęli po najbardziej klasyczny dla ludzi sposób komunikacji. Okazało
    się, że zarażone maszyny komunikowały się przez połączenie akustyczne,
    wykorzystując dźwięki wysokiej częstotliwości, poza zakresem słyszalności."

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-11-03 18:12:14
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 17:05, z pisze:
> [...]
    >

    > http://tiny.pl/qgpfk
    >
    > Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
    > przewrażliwionym) ale po czymś takim to wymiękam.

    Jeszcze trzeba mieć głośnik których w desktopach od dawna nie zakładają
    i mikrofon których w desktopach nigdy nie zakładano.
    Do tego g. głośniczki i mikrofoniki na pewno nie są w stanie emitować i
    odbierać ultra i infradźwięków.
    Czyli komunikacja musiała by się odbywać w zakresie słyszalnym.

    miab

  • 4. Data: 2013-11-03 18:54:47
    Od: z <...@...pl>

    http://www.dobreprogramy.pl/Szpiegostwo-bez-granic-c
    zajniki-i-zelazka-podsluchuja-komunikacje-przez-otwa
    rte-WiFi,News,49008.html

    Ło matko :-)

  • 5. Data: 2013-11-03 18:54:59
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > odbierać ultra i infradźwięków.
    > Czyli komunikacja musiała by się odbywać w zakresie słyszalnym.

    ...i na pewno odbywala sie, hehe :)

  • 6. Data: 2013-11-03 19:44:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:
> [...]
    >
    > http://tiny.pl/qgpfk
    >
    > Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
    > przewrażliwionym) ale po czymś takim to wymiękam.

    no i dobrze robisz...

    to jest 1 11 a nie 1 04 :)

  • 7. Data: 2013-11-03 21:24:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 19:44, Marek Dyjor pisze:
    > no i dobrze robisz...
    >
    > to jest 1 11 a nie 1 04 :)

    Ty się nie śmiej tylko cokolwiek merytorycznie uzasadnij że się nie da i
    to bujda na resorach bo kilka nocy mam nieprzespanych. :-)

  • 8. Data: 2013-11-03 21:26:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)
    > Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
    > przewrażliwionym) ale po czymś takim to wy
    napisałem swoją opinię na 3 ekrany podważającą istnienie tego co
    napisano w tej historyjce i już miałem kliknąć "wyślij" ale komputer mi
    się zawiesił. czort jakiś? Zbieg okoliczności?
    :)

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-11-03 21:36:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-11-03 21:26, ToMasz napisał/a:
> [...]
    > napisano w tej historyjce i już miałem kliknąć "wyślij" ale komputer mi
    > się zawiesił. czort jakiś? Zbieg okoliczności?

    Trzeba było w czasie pisania wyłączyć głośnik, mikrofon. I na wszelki
    wypadek kamerkę.

    PS. Aż mi się przypomniał film z roku 80 z Douglasem i Fawcett - "Saturn
    3" ;)

  • 10. Data: 2013-11-03 21:44:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2013 21:36, Czarek pisze:

    > Trzeba było w czasie pisania wyłączyć głośnik, mikrofon. I na wszelki
    > wypadek kamerkę.
    nie mam mikrofonu kamerki... a wyjście głośnikowe podpięte pod
    wzmacniacz. Mam na płycie piezoelektryczny "pipek" może on jakoś ze
    satelitą się łączy?

    ToMasz