    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 16 Oct 2012 14:04:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: badania techniczne za tanie
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 października 2012 22:44:35 UTC+2 użytkownik Filip napisał:

    > Nie masz pojęcia ile kosztuje stacja diagnostyczna, opłaty, dzierżawa,
    >
    > podatki, wypłaty, zusy.. Nie masz najmniejszego pojęcia. Więc nie
    >
    > pierdziel, że komuś się w dupach poprzewracało! Ja jestem za tym aby
    >
    > badania kosztowały 500 zł rocznie. Żeby rozbierali tyle ile trzeba i
    >
    > sprawdzali czy auto nie jest zrobione z trzech albo czterech, żeby
    >
    > sprawdzali geometrię, stan techniczny blach. Ja nie mam ochoty mijać się
    >
    > przy dużej prędkości z samochodem, który od 8 lat powinien być
    >
    > zutylizowany, który ma flinstona zamiast poszycia podłogi, który jedzie

> [...]

    Naiwny jestes. Ceny podniosa a sprawdzac beda tak jak teraz. Bo skoro nikt nie wymaga
    zeby to robic lepiej to po co sie wysilac.

    Ostatnio moje auto bylo badane przez cale 6 minut.
    I to nie u znajomka tylko w pzmot.
    Jedyna rzecz ktorej sam bym nie mogl sobie zafundowac to tzw "szarpaki" reszte tego
    co sprawdzono mam pod blokiem...
    I 98zl poszlo...